اخبار داغ

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان مطرح کرد؛

کمک ۶۰۰ میلیونی به زوج های نابارور استان کهگیلویه و بویراحمد

کمک ۶۰۰ میلیونی به زوج های نابارور استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان گچساران با بیان اینکه از ۴۰۰ زوج نابارور به مراکز درمانی جهت درمان اعزام شدند گفت: ۶۰۰ میلیون تومان به زوج ها نابارور صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز به مناسبت هفته بسیج نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در درمانگاه بسیج شهر یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
سالار غلامیان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: امروز تفکر و راه حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام از زمان دفاع مقدس تا امروز در بحث خدمت رسانی به جامعه  توسط بسیجیان دنبال می شود.
,
 
,
مدیر موسسه بسیجیان استان بیان کرد:  موسسه بسیجیان با تفاهم نامه بنیاد تعاون با سازمان بسیج از سال ۷۲ تا ۷۴ اجرا شد.
,
 
,
وی بیان کرد: در حوزه ها مختلف از جمله کمک به ساختار و سلامت جامعه، بیمه، افراد مسن، و افراد بی بضاعت و مناطق محروم در قالب طرح کرامت در حال خدمت رسانی در حوزه بهداشت و سلامت است.
,
 
,
غلامیان گفت: طرح رویش امید برای زوج های نابارور و معرفی به مراکز درمانی در کرمانشاه، یزد و مشهد با کمک ۳ میلیون تومانی دنبال می شود.
,
 
,
مدیر موسسه بسیجیان استان ادامه داد: در استان در کنار همه محدودیت ها و زیرساخت ها در چند سال گذشته مرکز درمانی شفاء راه اندازی شد، در گچساران درمانگاه شهدای بسیج در سه طبقه و دارای بخش های مختلف خدمت رسانی می کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه طرح های مختلفی در سال جاری اجرا شد، گفت: در بخش آزمایشگاه فیزیو تراپی و دندانپزشکی درحال خدمت رسانی است و مجوز داروخانه بسیج در  یاسوج در دست اقدام است.
,
 
,
مدیر موسسه بسیجیان استان  افزود: در محدوده بهمئی با استفاده ظرفیت های بسیج و بنیاد تعاون و همچنین در لیکک  در حال ساخت مرکز درمانی بسیجیان هستیم، در دهدشت کارهای اجرایی آن در حال انجام است و در لنده بر اساس تفاهم نامه ها با همکاری سایر ارگان ها می توان این درمانگاه تاسیس و خدمت رسانی کرد.
,
 
,
غلامیان تصریح کرد: با افتتاح این  درمانگاه ها ۷۰ نفر به صورت مستقیم در د یاسوج و گچساران در حال فعالیت هستند، طرح رویش امید در سطح استان،  ۴۰۰ نفر زوج نابارور را شناسایی و به مرکز درمانی یزد معرفی شدند که ۶۰۰ میلیون تومان کمک به آنها کمک و بسیاری از آنها صاحب فرزند شدند.
,
 
,
وی افزود: در بحث بیمه ای کسانی که بیکار هستند و تحت پوشش بیمه نیستند ، این افراد با سقف کمتر از ۲۵۰ هزار تومان نسبت به سایر بیمه ها بیمه می شوند و کلیه خدمات تامین اجتماعی به آنها ارائه می شود.
,
 
,
وی گفت: کمک به بیماران صعب العلاج در حال اجرا است و کسانی در حال مراجعه هستند، سالانه تا سقف یک میلیون تومان بلاعوض اعطا می شود، در بحث کرونا نیز  اطلاع رسانی و آموزش از طریق فضای مجازی اقدامات خوبی انجام شد که به عدد نزدیک ۱ هزار نفر آموزش داده شد.
,
 
,
غلامیان به ظرفیت  اردوهای جهادی برای اعزام  به مناطق کمتر برخورد اشاره کرد و گفت: در بحث زائرین اربعین با همراه بودن افراد و‌ کادر درمان به آنها کمک می شود.
,
 
,
وی در پایان گفت: در محدوده گچساران در حال راه اندازی سونوگرافی هستیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه