اخبار داغ

مسئولان در فارسان عزم خود را برای مقابله با کرونا جزم کردند

مسئولان در فارسان عزم خود را برای مقابله با کرونا جزم کردند
مدیران و مسئولان در شهرستان فارسان با جدیت بیشتری پیگیر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا هستند و با متخلفین برخورد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی با حضور در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان پیگیر وضع شیوع کرونا در شهرستان شده و عزم خود را برای مقابله با این ویروس منحوس جزم کردند.
 
حمید یزدانی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این خصوص گفت: متأسفانه وضعیت شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان بسیار بد است و شهرستان فارسان به حالت قرمز درآمده و عزم جدی مردم و مسئولان را می‌طلبد.
 
وی گفت: هم‌زمان با شروع موج جدید مقابله با ویروس کرونا در کشور محدودیت‌های ایجادشده در سراسر کشور در شهرستان فارسان نیز اعمال می شود و مطابق با قوانین با متخلفین و کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد و خاطیان جریمه می شوند.
 
وی تصریح کرد: مسافرت و جابجایی شهر به شهر در شهرستان ممنوع شده و با نصب دوربین‌های نظارتی در محل‌های تردد یعنی در مسیر فارسان باباحیدر و همچنین نصب دوربین در تنگ‌های پردنجان و در مسیر فارسان به شهرکرد و در برخی دیگر از مسیرهای مواصلاتی ترددها کنترل  و با خاطیان برخورد می شود.

 یزدانی ادامه داد:  مقرر شد تا فعالیت کلیه اماکن ورزشی نظیر باشگاه‌های بدن‌سازی و... و همچنین کلیه سالن‌های ورزشی علی‌الحساب تا دو هفته و همچنین کلیه کسبه و بازاریان به‌جز مراکز درمانی و سوپرمارکت‌ها که توزیع‌کننده مواد غذایی هستند تعطیل شوند.
 
وی در پایان بیان داشت: ما نیز مشکلات مردم را درک می‌کنیم و میدانیم که کرونا وضعیت معیشت مردم را با سختی روبرو کرده درک می‌کنیم که با تعطیلی مغازه‌ها ممکن است که بسیاری از بازاریان با مشکلاتی روبه رو شوند اما چاره‌ای نیست و جان مردم و خود کسبه بسیار مهم‌تر از مسائل مادی و اقتصادی است. 

یزدانی در پیان خاطر نشان کرد: امیدواریم که با همکاری مردم وضعیت کرونا در شهرستان رو به بهبودی برود و سایه این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر از سر مردم ما و کل دنیا کم شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه