اخبار داغ

یادداشت/علی صالحی زاده

آقای مشاور! مگر الان اصلاح طلبان نیستند؟!/ این دولت آش و کشک خاله ست!

آقای مشاور! مگر الان اصلاح طلبان نیستند؟!/ این دولت آش و کشک خاله ست!
بی جهت خود را به در و دیوار برای فرار از زیر بار حمایت از دولت فعلی نزنید؛ "آش و کشک خاله است" با این تفاوت که شما هم در پختش و هم در خوردنش سهیم هستید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی رجایی، مشاور سابق هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه آرمان: نمی‌توانیم با همسایه بزرگی مانند عربستان قهر باشیم/ اگر اصلاح طلبان رئیس جمهور شوند تنش‌های منطقه‌ای کم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 آقای مشاور! از شما که تاریخ خوانده اید بعید است که حافظه کوتاه مدت خود را اگر عمدی در کار نباشد ، از دست داده باشید!
,
 
,
 
,
اگر اصلاح طلبان رئیس جمهور می شدند؟!
,
 
,
مگر الان نیستند؟! مگر این دولت با "تَکرار می کنم" مردِ شکلات پوش اصلاحات روی کار نیامد؟! 
,
 
,
مگر مردان این دولت سالها در دولت اصلاحات و قبل تر از آن در دولت سازندگی و در دولتِ موسوی وزیر و وکیل نبودند؟! مگر دولت اصلاحات را غیر از این افراد در این 8 سال اداره می کردند؟!
,
 
,
 آقای رجایی! حافظه مردم اینقدر ضعیف نشده است که بخواهید حمایت های آشکار و پنهان بزرگان و اصحاب اصلاح طلب از دولت فعلی  را با چهار تا مصاحبه و یادداشت پاک نمایید.
,
 
,
 آقای مشاور! از ارادت قبلی تان به هاشمی آگاهیم؛ یقیناً نباید این جمله مرحوم هاشمی در سال 92  را از ذهن برده باشید که بعد از روی کار آمدن دولت فعلی گفتند : " اکنون با خیال راحت می توانم بمیرم" 
,
 
,
آقای دکترای تاریخ! در دوران اصلاحات کل منطقه تنش بود ، در آن دوران ایران به محور شرارت نام گرفت.
,
 
,
در چه زمانی روابط با آل سعود کاملا حسنه بوده؟! تاریخ، عملکرد پر از شیطنت سران آل سعود را بر علیه مردم و مواضع کشورمان از یاد نبرده است... (کشتار سال 66 و فاجعه منا و همکاری با گروههای تروریستی و جدایی طلب و در راس آنها داعش)
,
 
,
اصولاً غربگراها مگر غیر از چشم آبی ها کشور دیگری را هم می بینند؟!
,
 
,
 پس بی جهت خود را به در و دیوار برای فرار از زیر بار حمایت از دولت فعلی نزنید؛ "آش و کشک خاله است" با این تفاوت که شما هم در پختش و هم در خوردنش سهیم هستید!
,
نویسنده: علی صالحی زاده
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه