اخبار داغ

معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت اختصاص فضاهای اداری برای استقرار پایگاه‌های سلامت در زنجان

ضرورت اختصاص فضاهای اداری برای استقرار پایگاه‌های سلامت در زنجان
خدابخش مرادی، معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس اعلام نیاز مرکز بهداشت استان همه ادارت امکانات و فضاهای خود را برای استقرار پایگاه‌ها سلامت و اجرای طرح شهید سلیمانی در اختیار این مرکز قراردهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان، اظهارداشت: طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها و طرح شهید قاسم سلیمانی از طرح‌های تاثیرگذار برای کنترل بیماری کرونا محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی رویکرد اصلی قرارگاه را پیگیری و اجرای مصوبات ستاد ملی، ستاد استانی و قرارگاه عملیات ملی عنوان کرد و گفت: تعلل کنندگان اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی و ستاد کرونا برخورد قانونی انجام می‌شود.
,
 
,
 
,
*جزئیات طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شود
, *جزئیات طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شود, *جزئیات طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شود,
 
,
این مسئول افزود: برای عملیاتی شدن طرح شهید قاسم سلیمانی ضروری است صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز بهداشت و سپاه انصارالمهدی از طریق رسانه‌ها جزئیات طرح را اعلام کنند.
,
 
,
معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: همچنین اداره کل میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام نیاز قرارگاه عملیاتی کرونای استان، فضاها و امکانات را در اختیار مدیر اجرایی نقاهتگاه‌های استان و برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی تا ظرف یک هفته آینده قرار دهند.
,
 
,
مرادی گفت: ضروری است بر اساس نیاز مرکز بهداشت استان همه ادارت امکانات و فضاهای خود را برای استقرار پایگاه‌ها سلامت و اجرای طرح شهید سلیمانی در اختیار این مرکز قراردهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمراستان باید به ظرفیت کنترلی استان اضافه شود، افزود: در دو هفته قرنطینه انتطار داریم صدا و سیما با برنامه‌های متنوع زمینه سرگرمی مردم را فراهم کند.
,
 
,
این مسئول برضرورت معرفی دارای تست مثبت به مدیران همان دستگاه اجرایی تاکید کرد و گفت: حراست دستگاه اجرایی نیز باید نسبت به عدم حضور آنها اقدام کند.
,
 
,
معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان رعایت پروتکل‌ها در داروخانه‌ها باید از طریق معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان پیگیری شده و از تجمع جلوگیری شود.
,
 
,
مرادی بر ضرورت ارائه طرح از سوی نیروی انتظامی برای کاهش تجمع غیرضروری در هسته مرکزی شهر تاکید کرد و گفت: نظارت‌ها باید افزایش یافته و پروتکل‌های بهداشتی با دقت بیشتری اجرایی شود.
,
 
,
مسلمی، نماینده سازمان صمت در ادامه این جلسه اظهارداشت: ۳۲ اکیپ در استان زنجان نسبت به نظارت در خصوص اعمال محدودیت‌ها نظارت می‌کنند.
,
 
,
 
,
*رعایت 92 درصدی اصناف زنجان برای تعطیلی دو هفته‌ای
, *رعایت 92 درصدی اصناف زنجان برای تعطیلی دو هفته‌ای, *رعایت 92 درصدی اصناف زنجان برای تعطیلی دو هفته‌ای,
 
,
وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ اخطار شفاهی به اصناف ارائه و ۲۵ واحد پلمپ شده است، افزود: نظارت‌ها نشان دهنده رعایت ۹۲ درصدی اصناف استان زنجان در خصوص محدودیت‌ها است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به بازدیدهای انجام شده از هسته مرکزی تعطیلی شهر زنجان و رعایت خوب اصناف، بیان داشت: از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد بازدید شده است.
,
 
,
شفیعی معاون فرماندار زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: طرح شهید قاسم سلیمانی از طرح‌های مهم برای کنترل بیماری کووید ۱۹ محسوب می‌شود که جلسات آن برگزار شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید در استان زنجان، بیان داشت: قرارگاه‌های بخش‌های شهرستان زنجان فعال بوده و عملیاتی کردن مصوبات از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه‌ها است.
,
 
,
این مسئول ادامه داشت: برای ۱۵ مورد خودرو غیربومی جریمه یک میلیون تومانی اعمال شده و هفت مورد تعطیلی در روز اول و ۵ مورد در روز دوم را شاهد بودیم.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: سپاه آماده اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی است و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده است.
,
 
,
وی برضرورت تعیین تکلیف نقاهتگاه‌ها تاکید کرد و گفت: به زودی در این زمینه تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه