اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

دوقطبی های کاذب اصلاحات برای فریب افکارعمومی/ کشور توان تحمیل مذاکره مجدد با کدخدا را دارد؟

دوقطبی های کاذب اصلاحات برای فریب افکارعمومی/ کشور توان تحمیل مذاکره مجدد با کدخدا را دارد؟
اصلاح طلبان و اعتدالی ها با دوگانه معیشت و مذاکره و همچنین دوقطبی آمریکای دموکرات و جمهوری خواه سعی دارند کشور را دوباره در دور باطل مذاکرات با غرب بخصوص آمریکا بیندازند؛ مسیر بدفرجامی که مشکلات امروز کشور حاصل گام برداشتن در آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها بازهم ترمز اقتصاد کشور کشیده شده است و دوباره شاهد یک رکود در بازار هستیم. اگر به واکاوی این موضوع بپردازیم به مسئله انتخابات آمریکا و راهبرد اصلاحات برای آینده سیاسی این جناح سیاسی می رسیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اصلاح طلبان که منافع خود را در برجام و مذاکره با آمریکا می بینند سعی کرده اند این موضوع را در میان افکارعمومی القاسازی کنند که با آمدن رئیس جمهور دموکرات و مذاکره مجدد مشکلات رفع می شود. درواقع اصلاح طلبان و جریان اعتدال با گره زدن منافع ملی به برجام و مذاکره با کدخدا منافع خود را تامین می کنند.
, اصلاح طلبان که منافع خود را در برجام و مذاکره با آمریکا می بینند سعی کرده اند این موضوع را در میان افکارعمومی القاسازی کنند که با آمدن رئیس جمهور دموکرات و مذاکره مجدد مشکلات رفع می شود. درواقع اصلاح طلبان و جریان اعتدال با گره زدن منافع ملی به برجام و مذاکره با کدخدا منافع خود را تامین می کنند., اصلاح طلبان که منافع خود را در برجام و مذاکره با آمریکا می بینند سعی کرده اند این موضوع را در میان افکارعمومی القاسازی کنند که با آمدن رئیس جمهور دموکرات و مذاکره مجدد مشکلات رفع می شود. درواقع اصلاح طلبان و جریان اعتدال با گره زدن منافع ملی به برجام و مذاکره با کدخدا منافع خود را تامین می کنند.,
 
,
, ,
یکی از اقداماتی که این روزها انجام شده است بازهم دوقطبی سازی معیشت و هسته ای است. دوقطبی نخ نما شده ای که چندین سال است از سوی اصلاح طلبان در میان افکارعمومی القاسازی می شود. در دوران پسا ترامپ اصلاح طلبان و دولت با دمیدن در دوگانه معیشت و مذاکره سعی می کنند که اذهان عموم را در مدار منافع خود نگاه دارند.
, یکی از اقداماتی که این روزها انجام شده است بازهم دوقطبی سازی معیشت و هسته ای است. دوقطبی نخ نما شده ای که چندین سال است از سوی اصلاح طلبان در میان افکارعمومی القاسازی می شود. در دوران پسا ترامپ اصلاح طلبان و دولت با دمیدن در دوگانه معیشت و مذاکره سعی می کنند که اذهان عموم را در مدار منافع خود نگاه دارند.,
 
,
در سال 92 نیز دولت با وعده رونق اقتصادی بعد از توافق چندین سال کشور را معطل مذاکره با غرب و خصوصا امریکا به نام کدخدا کرد اما حاصل این مذاکرات برجام شکست خورده و باقی ماندن تحریم ها بود. دولتمردان این وعده را می دانند که سد تحریم ها از روز اول شکسته می شود اما آنچه حاصل مذاکرات و دیپلماسی خنده بود نه تنها پابرجا بودن تحریم ها بلکه تحمیل فشار اقتصادی بیشتر بر کشورمان بود. تا جایی این فشار اقتصادی بر اساس سیستم تحریم ها تداوم یافته که دولت ترامپ مطرح می کند که دیگر جایی برای تحریم های ایران باقی نمانده است.
,
 
,
کارشناسان و رسانه های بین المللی هم به صراحت بیان می کنند که اگرچه «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا به دنبال بازگشت به معاهدات بین المللی است که سابق بر این ترامپ از آنها خارج شده اما در مورد برجام این کشور نه تنها امتیازی به ایران نخواهد داد و غرامت حاصل از خروج از برجام را قبول نخواهد کرد بلکه به فکر ارتقای آن به نفع کاخ سفید نیز هست.
,
 
,
متاسفانه پالس های هر روزه دولتمردان از رئیس جمهور و وزیر خارجه گرفته تا سخنگو دولت و رئیس دفتر رئیس جمهور نشان از ذوق زدگی صرف دولتمردان برای مذاکره مجدد با آمریکا دارد.
, متاسفانه پالس های هر روزه دولتمردان از رئیس جمهور و وزیر خارجه گرفته تا سخنگو دولت و رئیس دفتر رئیس جمهور نشان از ذوق زدگی صرف دولتمردان برای مذاکره مجدد با آمریکا دارد.,
 
,
, ,
 
,
رکود امروز کشور حاصل گره زدن همه چیز حتی آب خوردن و معیشت مردم و ازدواج و اشتغال جوانان به مذاکره با آمریکا و برجام است. در شرایط فعلی به وضوح مشخص است که کلید نبایستی مشکلات را در خارج از کشور جستجو کرد. آنچه امروز بیش از هر چیزی مورد توجه است، عبرت تاریخی از موضوع برجام است. 
, ,
 
,
درواقع غرب با بازی برجام سعی در ایجاد فشار بیشتر و وابستگی اقتصادی کشورمان به غرب دارد. این موضوع را با بالا رفتن قیمت دلار و همچنین مشکلات اقتصادی کشور به وضوح می توان دید. متاسفانه در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا مشاهده شد که بی ثباتی بازار به چه میزان به سبب سیاست غلط گره زدن منافع ملی کشور به برجام بیشتر شده است. اقتصاد کشورمان هر چقدر در این حوزه وابسته به مذاکرات با غرب گردد بیشتر آسیب می بیند. بی ثباتی اقتصادی ایران امروز به وضوح حاصل مذاکرات چندین ساله و معطل کردن کشورمان به موضو برجام بدفرجام است.
,
 
,
, ,
 
,
این درحالی است که کارشناسان اقتصادی همواره مطرح کرده اند برای اینکه ابزار تحریم ها را از آمریکا بگیرم بایستی خود را در این حوزه قوی کنیم. موضوعی که رهبر معظم انقلاب در این چند ساله به آن تاکید ویژه ای داشته اند. از این رو با قوی شدن اقتصاد ایران و اتکا به توان داخلی نه تنها در مذاکرات به دشمن امتیاز نمی دهیم بلکه با سپری کردن مشکلات هم به ثبات اقتصادی می رسیم و هم اینکه سایه تحریم های اقتصادی از کشورمان را رفع می کنیم. 
, این درحالی است که کارشناسان اقتصادی همواره مطرح کرده اند برای اینکه ابزار تحریم ها را از آمریکا بگیرم بایستی خود را در این حوزه قوی کنیم. موضوعی که رهبر معظم انقلاب در این چند ساله به آن تاکید ویژه ای داشته اند. از این رو با قوی شدن اقتصاد ایران و اتکا به توان داخلی نه تنها در مذاکرات به دشمن امتیاز نمی دهیم بلکه با سپری کردن مشکلات هم به ثبات اقتصادی می رسیم و هم اینکه سایه تحریم های اقتصادی از کشورمان را رفع می کنیم. , این درحالی است که کارشناسان اقتصادی همواره مطرح کرده اند برای اینکه ابزار تحریم ها را از آمریکا بگیرم بایستی خود را در این حوزه قوی کنیم. موضوعی که رهبر معظم انقلاب در این چند ساله به آن تاکید ویژه ای داشته اند. از این رو با قوی شدن اقتصاد ایران و اتکا به توان داخلی نه تنها در مذاکرات به دشمن امتیاز نمی دهیم بلکه با سپری کردن مشکلات هم به ثبات اقتصادی می رسیم و هم اینکه سایه تحریم های اقتصادی از کشورمان را رفع می کنیم. ,
 
,
دوگانه ای که اصلاح طلبان از آمریکا با عنوان آمریکای دموکرات و جمهوری خواه می سازند نیز به گواه بسیاری از کارشناسان یک خیالپردازی سیاسی است که مانند همه خیالپردازی های دیگر این جریان سیاسی باعث ایجاد ضرر و زیان به کشور می شود و متاسفانه این مردم و رفاه عمومی است که قربانی این نوع سیاست موهوم می شود. با واقع نگری به خوبی می توان دریافت که راهبرد اصلاحات مبنی بر حل مشکلات کشور در خارج از مرزها نه تنها شکست خورده بلکه باعث ایجاد ضرر های جبران ناپذیری برای کشورمان می شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه