اخبار داغ

تأکید بسیج سازندگی استان همدان؛

مسائل اجتماعی جانمایی آرامستان جدید تویسرکان حل نشود مجری طرح نمی شویم

مسائل اجتماعی جانمایی آرامستان جدید تویسرکان حل نشود مجری طرح نمی شویم
حرف از ساخت آرامستان جدید تویسرکان در حوالی امامزاده ناصر(ع)، اعتراضات مردمی را به دنبال داشته، تمامی مراحل مطالعاتی طرح بر عهده دستگاه های اجرایی است و در این خصوص بسیج سازندگی استان همدان که تنها اجرای پروژه را بر عهده گرفته تأکید دارد تا مسائل اجتماعی این جانمایی حل نشود مجری طرح نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ خرداد ماه سال جاری بود که زمزمه های ایجاد آرامستان جدید در حوالی امامزاده ناصر(ع) به گوش رسید، همین خبر کافی بود تا تویسرکانی ها و اهالی روستای اطراف این امامزاده به هر دری بزنند تا مخالفت خود را با این جانمایی به نظر ناصحیح و غیر کارشناسانه اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آرامستان فعلی تویسرکان در طرح تفصیلی اولیه شهر در نقطه مناسبی جانمایی شده بود، تا آنکه در سالیان گذشته با تصمیم اشتباه بهرام نیا فرماندار وقت تویسرکان، مساکن مهر را در کنار آن بنا کردند و امروز اهالی مظلوم این منطقه تاوان آن تصمیم اشتباه را می دهند که روزی می گفتند کارشناسانه است!

,

جابه جایی و یا توسعه آرامستان فعلی یک ضرورت است اما باید کارشناسانه باشد

, جابه جایی و یا توسعه آرامستان فعلی یک ضرورت است اما باید کارشناسانه باشد , جابه جایی و یا توسعه آرامستان فعلی یک ضرورت است اما باید کارشناسانه باشد ,

به نظر همان هایی که آن روزها مشاور فرماندار وقت بودند امروز نیز به به میدان آمده اند و بر خلاف منافع مردم و خواسته عموم اصرار بر ایجاد آرامستان جدید تویسرکان در منطقه امامزاده ناصر(ع) دارند.

,

با توجه به کمبود فضا برای دفن اموات، جا به جایی و یا توسعه آرامستان فعلی یک ضرورت است، اما اگر این جانمایی جدید، کارشناسانه نباشد چه بسا زمینه ساز مشکلات بسیاری برای مردم نجیب تویسرکان می شود.

,

متولیان ساخت آرامستان جدید، دغدغه های مردمی را ببینند و کارشناسانه اقدام کنند

, متولیان ساخت آرامستان جدید، دغدغه های مردمی را ببینند و کارشناسانه اقدام کنند, متولیان ساخت آرامستان جدید، دغدغه های مردمی را ببینند و کارشناسانه اقدام کنند,

امام جمعه و نماینده مردم تویسرکان به دنبال درخواست های مکرر مردمی از متولیان امر خواسته اند تا درخصوص این جانمایی نظرات به شکل کارشناسانه بیان شود و تأکید دارند که باید نظر مخالفان جا به جایی هم شنیده شود تا دغدغه های مردم هم برطرف شود.

,

و اما به تاریخ مصاحبه های رسول حسینی فرماندار تویسرکان با یکی از خبرگزاری ها و صدا و سیمای همدان دقت کنید: فرماندار تویسرکان ۲۷ خرداد۹۹: جانمایی آرامستان جدید در امامزاده ناصر(ع)، کار کارشناسی شده است.

,

درست ۲۷ خرداد ماه سال جاری فرماندار تویسرکان به خبرگزاری فارس می گوید که؛ «تصمیم مکان جدید آرامستان در امامزاده ناصر(ع) تصمیم یک فرد نبود، جانمایی آرامستان جدید در این منطقه یک کار کارشناسی شده است و تنها براساس رای بنده نیست.»

,

به نظر می رسد این مطلب بدان معناست که فرماندار تویسرکان تأکید داشته که کار جانمایی دیگر تمام شده است و دلیلش را یک اقدام کارشناسایی شده عنوان کرده در حالی که هیچ گاه حاضر نشد نه نامی از کارشناسان بگوید و نه دلیل آنان برای تنویر افکار عموم منتشر شود، او حتی پاسخی به پیشنهاد این مجموعه خبری مبنی بر برگزاری مناظره بین مخالفان وموافقان طرح جا به جایی نداد.

,

فرماندار تویسرکان ۳۱ تیر۹۹: جانمایی آرامستان جدید در امامزاده ناصر(ع) در حال مطالعه است!

, فرماندار تویسرکان ۳۱ تیر۹۹: جانمایی آرامستان جدید در امامزاده ناصر(ع) در حال مطالعه است!, فرماندار تویسرکان ۳۱ تیر۹۹: جانمایی آرامستان جدید در امامزاده ناصر(ع) در حال مطالعه است!,

جالب تر آن که ۳۱ تیرماه یعنی سی و چهار روز پس مصاحبه با خبرگزاری فارس همین فرماندار در گفت و گویی تلفنی با صدا و سیمای همدان گفته بود: « آرامستان را باید از شهر جدا کنیم اینکه امامزاده ناصر(ع) باشد یا جایی دیگر همه در حال مطالعه اند و بیش از ۱۸ دستگاه اجرایی و خدماتی باید نظر بدهند و باید کار کارشناسایی مناسبی صورت بگیرد.»

,

به تاریخ دو مصاحبه دقت شود فرماندار به خبرنگار فارس گفته که «جانمایی آرامستان جدید در این منطقه یک کار کارشناسی شده است» و کار را به نوعی تمام شده می داند در حالی که سی و چهار روز بعد به خبرنگار صدا و سیمای همدان می گوید که «این جانمایی در حال مطالعه است»!

,

دغدغه های مردم درخصوص ساخت آرامستان جدید تویسرکان، دغدغه تمامی رسانه ها

, دغدغه های مردم درخصوص ساخت آرامستان جدید تویسرکان، دغدغه تمامی رسانه ها, دغدغه های مردم درخصوص ساخت آرامستان جدید تویسرکان، دغدغه تمامی رسانه ها,

به تازگی در کانال مرتبط با خبرگزاری صدا و سیمای تویسرکان حرف های موافقان و مخالفان ایجاد آرامستان جدید در اطراف امامزاده ناصر(ع) آمده است؛ حرف هایی که بی شباهت با اخبار و گزارش های مکرر منتشر شده در سایت خبری عصر همدان نیست، چرا که درد و دل های همشهریان است و آن صدق همیشگی کلام در گفته های مردم و این نشان می دهد دغدغه های مردم برای تمامی رسانه ها ارزشمند است.

,

موافقان جابجایی آرامستان به روبروی بقعه متبرکه امامزاده ناصر(ع) گفته اند که زیرساخت آب و برق و زمین فراهم است، محل پیشنهادی در فاصله مناسبی از شهر قرار دارد و مسیر دسترسی تاحدی شانه سازی شده و در آینده توسعه خواهد یافت.

,

قابل تأمل تر آن که برخی موافقان ایجاد آرامستان در حوالی امامزاده می گویند این عمل سبب رونق گردشگری می شود! کدام آدم عاقلی زمانی که می خواهد دست خانواده خود را بگیرد و به تفریحگاه ببرد می گوید برویم کنار قبرها تا فرزندانمان بازی کنند؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه