اخبار داغ

قلعه‌نویی می‌داند از تیمش چه می‌خواهد؛

قاسم‌پور: استقلال به ضدحمله دل‌بست و شکست خورد/ پرسپولیس با آل‌کثیر هم مشکل گلزنی داشت

قاسم‌پور: استقلال به ضدحمله دل‌بست و شکست خورد/ پرسپولیس با آل‌کثیر هم مشکل گلزنی داشت
کارشناس فوتبال ایران گفت: طی چندسال اخیر تیم‌های پرسپولیس و سپاهان هفته‌های آغازین را خیلی خوب و باکیفیت شروع می‌کردند اما امسال این اتفاق نیفتاد و این دو تیم به‌دلیل تغییرات بسیار در ساختار فنی و مدیریتی نتوانستند با اقتدار در لیگ بیستم حاضر شوند.
[

ابراهیم قاسم‌پور، پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره کیفیت برگزاری رقابت‌های دو هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: الان در هفته‌های آغازین لیگ هستیم و طبعاً خیلی از تیم‌ها نامنظم و غیرهماهنگ بازی می‌کنند. مشکل هم این است که تیم‌ها در دوره پیش‌فصل از اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه خوبی برخوردار نیستند و چند هفته ابتدایی لیگ هم نمی‌توانند عیار واقعی خود را نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در ادامه نظراتش افزود: طی چندسال اخیر تیم‌های پرسپولیس و سپاهان هفته‌های آغازین را خیلی خوب و باکیفیت شروع می‌کردند اما امسال این اتفاق نیفتاد و این دو تیم به‌دلیل تغییرات بسیار در ساختار فنی و مدیریتی نتوانستند با اقتدار در لیگ بیستم حاضر شوند. فعلاً برای قضاوت تیم‌ها زود است و باید منتظر باشیم تا چند هفته دیگر هم بگذرد.

,

این کارشناس فوتبال در مورد عملکرد موفق تیم گل‌گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: قلعه‌نویی هرجایی کار کرده، نشان داده فهم لازم برای کسب نتیجه و دانش موردنیاز برای بازی در لیگ ایران را دارد و می‌داند که چی می‌کند. گل‌گهر 2 هفته پیاپی توانسته 6 امتیاز کسب کند و به آن‌چه درنظر داشته، رسیده. امیر توانسته تفکراتش را به نفراتی که جذب کرده القا کند و تیمش هم می‌تواند تیم خوبی در ادامه لیگ باشد.

,

, ,

قاسم‌پور در خصوص نمایش متزلزل تیم پرسپولیس در 2 بازی اخیر بیان داشت: قرمزها نفرات تاثیرگذاری را از دست داده‌اند و عدم حضور آل‌کثیر هم به این تیم ضربه بزرگی وارد کرد. البته تیم پرسپولیس با حضور عیسی هم مشکل گل‌زنی‌اش رفع نشد و این تیم به یک مهاجم تاثیرگذار و سرزن دیگر هم نیاز دارد. سرخ‌ها دیگر مصل سال‌های گذشته مقتدر نیستند و بردی هم که در هفته پیش به‌دست آوردند تنها به لطف یک ضربه پنالتی بود.

,

سرمربی اسبق تیم پاس به بازی استقلال و فولاد هم اشاره داشت و افزود: بازی بدی را در اهواز ندیدیم و فولاد با ثبات در کادرفنی و جذب بازیکنان خوب توانست لیگ را بهتر شروع کرده و استقلال را هم شکست دهد. فولاد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و از اول هم مقابل استقلال به دنبال برد رود. استقلال پس از گلی که زد به ضدحمله‌ها دل‌ خوش کرد که همین مسئله باعث شد 2 گل دیگر دریافت کند.

,

, ,

ابراهیم قاسم‌پور نهایتاً گفت: استقلال با مشکلاتی که هنوز در خط دفاعی و دروازه دارد و همچنین با این مشکلات مدیریتی که روی تیم هم تاثیرگذار است، حالت سردرگم و بلاتکلیفی را پیش گرفته. جابه‌جایی‌های ناگهانی مشکل‌ساز است و می‌تواند نتایج لیگ را هم تغییر دهد.

, ابراهیم قاسم‌پور نهایتاً گفت: استقلال با مشکلاتی که هنوز در خط دفاعی و دروازه دارد و همچنین با این مشکلات مدیریتی که روی تیم هم تاثیرگذار است، حالت سردرگم و بلاتکلیفی را پیش گرفته. جابه‌جایی‌های ناگهانی مشکل‌ساز است و می‌تواند نتایج لیگ را هم تغییر دهد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه