اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی در تمام مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح سپهبد شهید سلیمانی در تمام مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان گفت: طرح شهید سلیمانی برای مقابله و مهار کرونا با همکاری ناحیه عشایری و مراکز بهداشت در کلیه مناطق عشایری استان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق عشایری استان گفت: به منظور پیگیری برنامه های هفته بسیج و اجرایی شدن طرح شهید سپهبد سلیمانی نشستی با مسئول و کارکنان مرکز بهداشت کوهرنگ برگزار شد.

ایزدی تصریح کرد: در این نشست ضمن تشریح و توجیه طرح شهید سلیمانی توافقات و تفاهماتی بین ناحیه عشایری استان و مرکز بهداشت صورت گرفت و قرار شد بسیجیان با تمام ظرفیت همکاری لازم را با مراکز بهداشتی و درمانی برای مدیریت و کنترل اپیدمی کوئید 19 به شیوه محله و خانواده محور داشته باشند.

وی تاکید کرد: ناحیه عشایری با جلب مشارکت مردم و معتمدین محلی و انتخاب بسیجیان مستعد و فعال به عنوان سفیران سلامت در راستای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت همکاری لازم را انجام می دهد.

ایزدی  با اشاره به نشست با فرماندار کوهرنگ گفت: در این نشست ضمن تاکید بر اجرایی شدن مصوبات طرح شهید سلیمانی مقرر شد در راستای کنترل این بیماری یک عزم همگانی ایجاد شود.

فرمانده ناحیه عشایری تقدیر و تجلیل از خانواده هایی که همکاری لازم با این طرح را انجام می دهند به عنوان اسوه و الگو، شناسایی خانواده های بیمار بی بضاعت و آسیب دیدگان از بیماری کرونا جهت کمک و اهدای بسته های معیشتی از طرف ناحیه عشایری را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.

ایزدی تاکید کرد: این ناحیه با توجیه و آموزش حوزه ها و پایگاهها و بسیجیان خود و برگزاری نشست با معتمدین و متنفذین مناطق عشایری برای اجرای طرح شهید سلیمانی در تمام مناطق عشایری استان در تحقق شعار محوری بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین می کوشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه