اخبار داغ

دبیر قرارگاه جهادی شهید سلیمانی عنوان کرد؛

توزیع 2400 بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت حیدریه

توزیع 2400 بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت حیدریه
اشرف‌زاده گفت: در دهمین مرحله کمک های مومنانه و به همت خیرین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی امروز 300 بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر تربت حیدریه توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود اشرف زاده، دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: مردم و خیرین تربت حیدریه در نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند و همدلی مردم، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، خیران و نهادهای اجرایی این شهرستان  برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این ایام تحسین‌برانگیز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 2400 بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شده، افزود: در دهمین مرحله کمک های مومنانه و به همت خیرین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی امروز 300 بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می شود.

,

دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: گروههای جهادی و هیئتی از ابتدای شیوع کرونا در این منطقه کنار مدافعان سلامت حضور یافتند و با ضدعفونی معابر و منازل بیماران مبتلا و همچنین توزیع بسته های کمک معیشتی و بهداشتی نقش آفرینی کردند.

,

توزیع چهار هزار ماسک در رزمایش امر به معروف 

, توزیع چهار هزار ماسک در رزمایش امر به معروف ,

همچنین امروز و در چهارمین روز هفته بسیج که با محوریت رزمایش امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، چهار هزار ماسک رایگان توسط پایگاههای مقاومت بسیج در سطح شهرستان تربت حیدریه بین مردم در حال توزیع است.

,

در این برنامه بسیجیان پایگاههای مقاومت با استقرار در خیابانهای اصلی ضمن توصیه به مردم برای رعایت مسایل بهداشتی و فاصله فیزیکی از آنان می خواهند که تنها برای ضرورت از منزل خارج شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه