اخبار داغ

شهرداری ورامین با تیم‌های قدرتمندی هم گروه شده

صائبی: برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته فرصتی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان است

صائبی: برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته فرصتی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان است
سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین گفت: برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته فرصتی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فرید صائبی سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین، بیان کرد: تیم ما سه سال است که در لیگ برتر حضور دارد و در این مدت توانسته دو عنوان قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کند. البته سال گذشته به صورت مشترک با تیم شهدای ششم بهمن آمل جایگاه نخست را از آن خود کرد و اکنون هدف‌مان دفاع از عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: شهرداری ورامین از ورزشکاران باتجربه‌ای بهره می‌برد. حفظ ترکیب تیم و حضور علیپوریان، بیگدلی از ملی پوشان و خالقی که سابقه بازی در تیم ملی را دارد، باعث می‌شود بازیکنان ما بیشترین هماهنگی را در مسابقات با یکدیگر داشته باشند.

,

صائبی افزود: در مسابقات امسال با شهرداری گنبد و پالایش نفت آبادان هم گروه هستیم. والیبال نشسته یکی از ورزش‌های سنتی گنبد می‌باشد و این تیم از بازیکنان بومی قدرتمندی برخوردار است و کسب امتیاز از تیم شهرداری گنبد کار چندان راحتی نیست و ما تلاش می کنیم با ارائه بهترین بازی‌ها و پیروزی برابر حریفانمان راهی مرحله فینال شویم.

,

وی تصریح کرد: حضور تیم‌های قدرتمند باعث جذابیت و افزایش کیفیت رقابت‌های لیگ می شود. بازی مقابل تیم‌های شهرداری گنبد و پالایش نفت آبادان به افزایش آمادگی تیم ما برای حضور موفق در مرحله پلی‌آف کمک زیادی خواهد کرد.

,

صائبی اظهار داشت: ابتدای آبان ماه پس از انجام تست PCR بازیکنان و دریافت نتایج آن، یک اردو پنج روزه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و فاصله گذاری فیزیکی و قرنطینه کردن بازیکنان برگزار کردیم تا پس از ۸ ماه، ورزشکاران در شرایط تمرین و مسابقات قرار بگیرند. به دنبال آن هستیم تا پیش از آغاز رقابت‌های لیگ در صورت مساعد بودن شرایط نسبت به بیماری کرونا، مجدد اردوی دیگری برگزار نماییم تا تیم با آمادگی بیشتری در مسابقات حاضر شود.

, PCR,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سال آینده مسابقات پارالمپیک برگزار خواهد شد و شیوع بیماری کرونا باعث دوری بازیکنان و تیم ملی از فضای اردو و تمرین شده است، رقابت های لیگ می تواند فرصت مناسبی برای آماده سازی ملی پوشان باشد تا مجدد به روز‌های اوج خود بازگردند.

,

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان گفت: از فدراسیون که به دنبال کسب مجوز برای برگزاری مسابقات لیگ است تشکر می کنم چرا که ورزشکاران نیاز به حضور در مسابقات دارند تا برای رقابت‌های بین المللی در آینده آماده شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه