اخبار داغ

در مراسم کلنگ‌زنی باغ‌موزه دفاع مقدس بوشهر؛

مرکز فرهنگی دفاع مقدس بوشهر باید نماد مقاومت باشد

مرکز فرهنگی دفاع مقدس بوشهر باید نماد مقاومت باشد
فرمانده نیرویی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت و شرایط خاصی در حوزه مقاومت است که با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس، باید آنها را برای نسل جوان بازخوانی کرد و تا زنده هستیم، دست به دست هم دهیم و شهدا را معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در آیینی با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری استان بوشهر، عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران امروز در آئین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر، گفت: در هفته بسیج قرار داریم که تفکر بسیجی را به همه بسییجیان تبریک می‌گویم. امروز بسیج در همه صحنه‌های مختلف حضور دارد و ما در مقابل ۲۰۲۱ شهید استان بوشهر سر خم می‌کنیم.

,

, ,

‌فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: استان بوشهر به جهت اینکه در سه جبهه استعمار، استکبار و نو استکبار یعنی رژیم بعث شهید داده است، دارای ویژگی‌های خاصی نسبت به سایر استانهای کشور است. رئیسعلی دلواری و دلیران تنگستان در مبارزه با استعمار پیر انگلیس مردانه ایستادند، این ایستادگی تا دوران دفاع مقدس در روحیه تمام مردم استان بوشهر ادامه داش و همچنان ادامه دارد که آخرین بار منجر به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلییج فارس شد.

,

, ,

تنگسیری افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت و شرایط خاصی در حوزه مقاومت است که با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس، باید آنها برای نسل جوان بازخوانی شود و تا زنده هستیم، دست به دست هم دهیم و شهدا را معرفی کنیم.

,

فرمانده نیروی‌ دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس متعلق به همه مردم است. باید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس به رشادت رئیسعلی دلواری، شهید نادر مهدوی و نقش شرکت نفت در دفاع مقدس و سایر حماسه‌های مردم استان بوشهر بیان شود.

,

, ,

باید باغ موزه دفاع مقدس در شان شهدا باشد

, باید باغ موزه دفاع مقدس در شان شهدا باشد,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بای باغ موزه دفاع مقدس بوشهر باید در خور شان مردم، شهدا و رشادت های مردم استان بوشهر احداث شود.

,

, ,

گراوند گفت: مکان فعلی به عنوان محل نمادین آغاز عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده و مقرر شده مکان جدیدی در نزدیکی همین مکان برای محل احداث اصلی باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه