اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کاشمر:

تفکر بسیجی، بیمه‌گر انقلاب در برابر حوادث است

تفکر بسیجی، بیمه‌گر انقلاب در برابر حوادث است
حجت الاسلام چهکندی نژاد گفت: تفکر بسیجی، انقلاب را در برابر حوادث و هجمه های دشمن از هر نوعی نظیر جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و... باشد، بیمه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا چهکندی نژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی، تفکر بیمه گر انقلاب اسلامی است و طبق فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر بر کشوری تفکر بسیجی حکم فرما شود آن کشور بیمه خواهد شد، آنچه که می تواند انقلاب را در دهه پنجم پیش ببرد، تفکر بسیجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی در صحنه باشد، قطعاً مشکلات کشور حل خواهد شد، موقعی حوادث از هر سو به ایران اسلامی هجمه خواهند آورد که این تفکر در صحنه نباشد، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی، انقلاب را در برابر حوادث و هجمه های دشمن از هر نوعی نظیر جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و... باشد، بیمه خواهد کرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه ویژگی هایی نظیر ارتباط با خدا، حضور در صحنه، فهم به موقع بسیج در این تفکر نهفته است و وجود دارد که می تواند بیمه گر باشد، تصریح کرد: بسیج و بسیجیان نمی توانند از یاد خدا بیگانه باشند و ارتباط مداوم با خداوند باعث می شود که آنها خسته نشوند و میدان را خالی نکنند و با قوت و قدرت در صحنه مبارزه با دشمن بمانند و از حرف مردم خسته نشوند.

,

وی همچنین ادامه داد: مقام معظم رهبری در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار همه راهکارهایی که بیان کردند، بحث دعا و تضرع را به عنوان راه حل اصلی مبارزه با ویروس کرونا اعلام کردند.

,

چهکندی نژاد با اشاره به اینکه بسیجی نگاه می کند که در کدام میدان و عرصه به حضور او نیاز است و به موقع حضور پیدا می کند و حضور او یک حضور دائمی است و مقطعی نیست، اذعان کرد: حضور بسیجی در این چهل ساله انقلاب همیشگی بوده و در گام دوم انقلاب می تواند موثر باشد و بدون حضور بسیج، گام دوم انقلاب محقق نخواهد شد.

,

وی با بیان اینکه بسیج باید حاکم بر پدیده ها باشد و قبل از اینکه اتفاقی بیفتد بسیجی و بسیج با بصیرت و اشرافی که بر جریان های مختلف دارد باید تواند حوادث را حدس بزند و برای آنها نسخه درمان بپیچد، عنوان کرد: اگر تفکر بسیجی محکوم بر حوادث شد و منتظر ماند که حادثه ای رخ بدهد و بعد برای آن نسخه درمان بپیچد مطمئن باشید که نخواهد توانست آنطور که باید در جهت اهداف انقلاب اسلامی کار کند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کاشمر با اشاره به وظیفه بسیجی در این شرایط، تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعاً تحریم شکست خواهد خورد، بنابراین وظیفه همه مردم ایران این است که امروز با جریان تحریف در این کشور برخورد کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه وقتی چشم امید به دیگران داریم که مشکلات ما را حل کند و شرایط کشور را دگرگون توصیف می کنند این جریان تحریف است و واقعیت ها را دگرگون به دیگران نشان می دهند، بیان کرد: کار بسیجی این است که روشنگری انجام دهد تا مردم بدانند که راه حل مشکلات در داخل کشور است.

,

چهکندی نژاد با بیان اینکه بسیج یکی از کارهایی که باید انجام دهد بحث قدرت نرم بسیج است، تاکید کرد: قدرت نرم بسیج به وسیله محتوا و سواد رسانه ای به وجود می آید و اگر دشمن کار می کند محتوای خود را از قالب رسانه ها به خورد مردم می دهند.

,

وی با اشاره به اینکه بسیجیانی که امروز می خواهند از انقلاب دفاع کنند باید بتوانند جریان تحریف را به مردم با روش ها و ابزار مختلف معرفی کنند، ابراز کرد: امروز نمی توانیم به مانند گذشته همایش ها و تجمعات برگزار کنیم و اگر نتوانیم در رسانه کار کنیم و آن سواد لازم را نداشته باشیم قطعاً نخواهیم توانست به آن اهداف بلندی که برای خود تعریف کرده ایم، برسیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کاشمر در پایان خاطرنشان کرد: دشمن رسانه را به سلاحی برای مبارزه با جوانان و تفکر بسیجی و انقلابی تبدیل کرده و ارزش های ما را زیر سوال می برد، بنابراین باید جوانان مومن و متدین و انقلابی و بسیجی پای کار باشند و در این عرصه هم دشمن را شکست بدهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه