اخبار داغ

برای کمک به مهار بیماری کرونا برگزار شد؛

جلسه هماهنگی اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی در سرپلذهاب

جلسه هماهنگی اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی در سرپلذهاب
جلسه هماهنگی و اجرای طرح قرارگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و سایر اعضاء با دستور کار مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز جلسه هماهنگی و اجرای طرح قرارگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و سایر اعضاء با دستور کار مبارزه با ویروس کرونا و بصورت محله محور بصورت رسمی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

فرماندار سرپلذهاب محبت جمالی نیا در این جلسه گفت: برای ریشه کنی بیماری منحوس کرونا نیاز به بسیج همگانی است که قطعا با همکاری دستگاه های اجرایی، اصناف بازاریان و محیط های اداری با نظارت دقیق و رعایت پروتکل های بهداشتی می توان عملکرد خوبی در اجرای طرح شهید سلیمانی اجرا کرد.

,

وی با بیان اینکه این طرح به نام شهید سلیمانی از طرف بسیج مستضعفین نام گذاری شده است، گفت: همه ما به یاد داریم که در تمام عرصه ها و بحران ها از اول انقلاب تا به امروز هرجایی که با نگاه بسیج همگانی پای کار آمده ایم و بسیج هدایت گر و پشتیبان موضوع بوده است بحران را مدیریت کرده و به نتیجه مطلوبی رسیده ایم.

,

وی بیان کرد: بسیج یک فرصت آسیب را به فرصت مناسب برای نشاط در کشور تبدیل می کند و لذا با بهره گیری از ظرفیت ها و تمام توان بسیجیان تا ریشه کنی این بیماری پای عمل خواهیم بود.

,

این مقام مسئول گفت: ادارات شهرستان در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی، اجرایی این طرح در درب منازل در بین جامعه هدف خود اقدامات لازم بکار گیرند تا در روند اجرایی با مشکل برخورد نکنیم.

,

جمالی نیا بر رعایت اخلاق و تکریم جامعه هدف در روند اجرایی این طرح درب منازل تاکید کرد و گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی که به منظور شناسایی و اطلاع از وضعیت سلامت مردم انجام میشود مراحل نظارت، پایش و حمایت با دقت کامل انجام گیرد.

,

وی تاکید کرد: مهمانسراهای کلیه ادارات در اختیار اعضای ستاد کمیته پنجگانه قرار گیرد و با نگاه بسیج همگانی در این حوزه عمل کنیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در ادامه گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان سرپلذهاب در موضوعات مراقبتی که بر عهده شبکه بهداشت است و موضوع حمایتی که بر عهده سپاه و بسیج و موضوع نظارتی که بر عهده فرمانداری می باشد در دستور کار قرار می گیرد.

,

وی افزود: پیرو حفظ جان و سلامتی مردم از بیماری کرونا ، پای کار بودن در اجرای این طرح ، مثل امر به معروف بر همگان واجب است و باید دست به دست هم مردم را از این آفت و بیماری نجات بدهیم و با هنجارشکنان در این زمینه برخورد شود.

,

سرهنگ اکبری گفت: سپاه و بسیج در اجرای این طرح در کمیته پنجگانه نقش حمایتی و وظیفه آن پشتیبانی از اقدام تیم مراقبتی است و لذا همچون سرباز در خدمت اقدامات شبکه بهداشت و درمان می باشد.

,

وی بیان کرد: کمیته متشکل از بهزیستی، آموزش و پرورش کمیته امداد هلال احمر و بسیج خواهد بود که طی برنامه ریزی زمانی ۴ ماهه با تشکیل اکیپ مراقبتی به درب منازل برای پایش این بیماری مراجعه خواهند کرد و با حفظ تکریم و اسرار مردم در ریشه کنی این بیماری اقدامات لازم انجام میشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه