اخبار داغ

در شرایط قرمز کرونا صورت گرفت:

باشگاه های کوهنوردی که کرونا هم متوقفشان نکرد+تصاویر

باشگاه های کوهنوردی که کرونا هم متوقفشان نکرد+تصاویر
در شرایطی که کرونا در کهگیلویه وبویراحمد در حال جولان دادن است اما مشاهده می شود برخی باشگاه های کوهنوردی در شرایط قرمز کرونا به فعالیت خود همچنان ادامه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با شیوع کووید 19  ستاد ملی  کرونا تدبیر را بر اتخاذ محدودیت 2 هفته ای در شهرها و مراکز استان ها برای کنترل شیوع این بیماری قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

این محدودیت های در شهرستان های با وضعیت قرمز از ساعت 9 شب تا 4 با مداد اتخاذ شد تا بتوان از دامنه شیوع این بیماری کاسته شود.

,

 

,

در حالی شرایط قرمز کرونا در شهرستان بویراحمد و کهگیلویه سبب مشکلات و افزایش فوتی ها شده است،  اما برخی رشته های ورزشی هنوز فعال هستند.
 

,
,

در همین رابطه یک باشگاه کوهنوردی  بصورت گروهی و دست جمعی در حال فعالیت هستند.

,

, ,

 

,

طبق آنچه که در تصاویر پیداست، افراد کوهنورد با تعداد زیاد و در کنار هم، بعضا بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با ازدحام زیاد در حال کوهنوردی هستند، این سوال وجود دارد در حالی که خطر کرونا بیخ گوش کهگیلویه وبویراحمدی هاست و کادر در مان 9 ماه در حال مبارزه شبانه روزی با این بیماری هستند چرا  باشگاه کوهنوردی برای حفظ سلامت مردم، فعالیت خود را تعطیل نکرده اند.

,

 

,

, ,

بدون شک ورزش در سلامت جسم و جان موثر است، اما برگزاری اجتماعات در قالب گروه های کوهنوردی در شرایط قرمز کرونا تهدیدی برای سلامت مردم است بنابراین مسئولان شهرستان کهگیلویه باید در اسرع وقت برای حفظ سلامتی مردم، و اجرای تدابیر ستاد کرونای استان، درصدد جلوگیری از فعالیت چنین باشگاه های کوهنوردی باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه