اخبار داغ

فرمانده سپاه کوهدشت:

بسیج مجهز به سلاح علم و تلاش مجاهدانه است

بسیج مجهز به سلاح علم و تلاش مجاهدانه است
کونانی، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با بیان اینکه تفکر بسیج امروز به یک نهضت جهانی تبدیل‌شده است گفت: بسیج مجهز به سلاح علم، فکر و تلاش مجاهدانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عصر امروز در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج آئین تجلیل از «پژوهشگران بسیجی علم و دانش» کوهدشت با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کامل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

کرم کونانی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند این هفته در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به‌وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم الگو و سرمشق خواهد شد.

,

وی افزود: تفکر بسیج امروز به یک نهضت جهانی تبدیل‌شده است و تا این تفکر هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از همیشه در صحنه های رویارویی با دشمنان پیروز و سربلند است.

,

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اینکه بیشترین کار بسیج، کار علمی، فکری و تلاش مجاهدانه است عنوان کرد: ما به داشتن نخبگان علمی و پژوهشی در نظام اسلامی افتخار می‌کنیم، هر زمان که بسیج درصحنه بود شاهد پیشتازی مطلوبی در آن صحنه بودیم، امروز نخبگان عزیز، با روحیه بسیجی وار در مسیر تعالی انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند.

,

وی تصریح کرد: حمایت از نخبگان و پژوهشگران علمی و مهیاکردن زمینه فعالیتشان خدمت بزرگی به جامعه علمی و پیشرفت آنان به شمار می‌رود.

,

گفتنی است در این مراسم از چهار نفر از نخبگان و پژوهشگران بسیجی کوهدشت تجلیل به عمل آمد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه