اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

مشارکت مردم در رعایت محدودیت ها قابل تقدیر است

مشارکت مردم در رعایت محدودیت ها قابل تقدیر است
غلامرضا مرتضوی از مشارکت و همکاری گسترده مردم فهیم شهرستان سنقروکلیایی در اجرای طرح های جدید برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و حفظ سلامت عموم مردم قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مرتضوی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد از مشارکت و همکاری گسترده مردم فهیم شهرستان در اجرای طرح های جدید برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و حفظ سلامت عموم مردم قدردانی کرد.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: بی شک تلاش مستمر در راستای توسعه شاخص های حوزه سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری و همراهی همه نهادها و دستگاه های اجرایی و مردم فهیم و بزرگوار است و کنترل کامل این ویروس جز با مشارکت آحاد مردم و مسئولین در رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر نخواهد بود.

وی بیان داشت : اطمینان دارم که همکاری  اصناف، بازاریان، دستگاه های اجرایی و همراهی همیشگی مردم فهیم شهرستان سنقروکلیایی، گروه های جهادی، سمن ها، روحانیت معزز، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و سازمان های مردم نهاد قطعا در بهبود شرایط شهرستان مثمر ثمر خواهد بود.

مرتضوی ادامه داد: جا دارد که از مشارکت مردم شریف شهرستان در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت ها که نشان دهنده ی درک و فهم مردم شهرستان است صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و از اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستور العمل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مارا یاری می‌کنند، مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم.

فرماندار سنقروکلیایی خاطر نشان کرد : امید است با توکل به خداوند متعال و همکاری مردم و مدیران اجرایی در ادامه  این طرح بتوانیم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرده و به یاری حق در حفظ سلامت هموطنان نقش موثری ایفا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه