اخبار داغ

مددی: بی‌اخلاقی‌های فولادی‌ها کوه یخ بود / دیاباته مشکلی برای بازی کردن ندارد

مددی: بی‌اخلاقی‌های فولادی‌ها کوه یخ بود / دیاباته مشکلی برای بازی کردن ندارد
احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال گفت: شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست باشگاه استقلال درباره حضور شیخ دیاباته مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال، اظهار داشت: پس از اتفاقات بازی با فولاد خوزستان و گزارش سرمربی و سرپرست تیم، دیاباته را به کمیته انضباطی باشگاه دعوت کردیم و صحبت‌های ایشان را شنیدیم و به سوالات و ابهامات ما پاسخ داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: دیاباته با یک مترجم فرانسوی حضور پیدا کرده بود و پاسخ‌های ایشان به سمع و نظر اعضای کمیته رسید. جلسه در فضای دوستانه برگزار شد. دیاباته بازیکن خوش اخلاق و حرفه‌ای است و هفته آینده رای او اعلام می‌شود. دیاباته امروز مجوز تمرین از سوی فکری داشت و هیچ مشکلی برای بازی مقابل ماشین سازی ندارد.
,
سرپرست باشگاه استقلال در رابطه با اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: برای اتفاقاتی که افتاد متاسفم. این سناریو از طرف باشگاه فولاد و کسانی که اطراف تیم فعالیت می‌کنند، رخ داد. صحنه‌های کوچکی از تلویزیون پخش شد. اتفاقات کوه یخی بود و بسیاری از بداخلاقی‌ها از سمت فولاد رقم خورد. ما مستندات خودمان را جمع کرده‌ایم و تحویل مراجع ذی‌ربط می‌دهیم. 
,
مددی در مورد اینکه اتفاقاتی از سمت سرمربی استقلال دیده شد، گفت: ما تایید نمی‌کنیم، اما اتفاقات رخ داده کوه یخی بود که بسیاری از بداخلاقی ها از سمت نیمکت فولاد بود و متاسفانه جور دیگری نمایش داده شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه