اخبار داغ

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور:

«نذر نفس» در کشور کلید می خورد/تولید روزانه 17 میلیون ماسک به همت بسیج اصناف و بازاریان

«نذر نفس» در کشور کلید می خورد/تولید روزانه 17 میلیون ماسک به همت بسیج اصناف و بازاریان
حسن پور گفت: فردا پنجم آذر که مصادف با روز بسیج مستضعفین است از طرح نذر نفس توسط فرمانده کل سپاه پاسداران رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص فعالیت های این سازمان در دوران کرونا اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا ستاد مرکزی مبارزه با این ویروس منحوس با حضور بزرگان بازار، اتحادیه و اتاق اصناف در سازمان بسیح اصناف و بازاریان کشور تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

* ظرفیت صادرات ماسک با تلاش بسیج اصناف

, * ظرفیت صادرات ماسک با تلاش بسیج اصناف, * ظرفیت صادرات ماسک با تلاش بسیج اصناف,

حسن پور افزود: با توجه به کمبود ماسک در روزهای ابتدایی، تولید آن در دستور کار قرار گرفت و به یاری خدا در حال حاضر روزانه 17 میلیون ماسک استاندارد در کشور توسط کارگاه های کوچک و بزرک صنفی جهادی تحت پوشش بسیج اصناف تولید می شود که ضمن کاهش قیمت ماسک، ظرفیت صادرات ماسک را کشورهای دیگر را هم فراهم خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به کمک های مومنانه تصریح کرد: یکی از گروه هایی که در وضعیت شیوع کرونا دچار آسیب شد کسبه و کارگران بازار بودند که خوشبختانه کمک خوبی به کسبه و نیازمندان بازار شد که سر سلسله همه این کمک ها خیزین اصناف و بازار بودند که به شکر خدا این مسیر همچنان ادامه داده اند.

,

*نذر نفس در کشور کلید می خورد

, *نذر نفس در کشور کلید می خورد, *نذر نفس در کشور کلید می خورد,

حسن پور در خصوص برنامه نذر نفس گفت: یکی از ملزومات حیاتی بیماران درگیر با بیماری کرونا اکسیژن است که در یک ماهه اخیر و با موج سوم بیماری کرونا برای کم کردن بار بستری ها در بیمارستان ها، سعی شده تا این ملزومات برای بیماران در منزل تهیه شود.

,

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با بیان اینکه طرح نفس در برخی از نقاط کشور آغاز شده و در حال انجام است ابراز کرد: فردا پنجم آذر که مصادف با روز بسیج مستضعفین است از این طرح توسط فرمانده کل سپاه پاسداران رونمایی می شود و تلاش رسانه ها به ویژه رسانه ملی را برای انجام هر چه بهتر این طرح می طلبد.

,

*3هزار بسیجی در کنار وزارت صمت برای نظارت بر گرانفروشی

, *3هزار بسیجی در کنار وزارت صمت برای نظارت بر گرانفروشی, *3هزار بسیجی در کنار وزارت صمت برای نظارت بر گرانفروشی,

در خصوص  اقدامات سازمان بسیج اصناف در کنترل و نظارت بر بازار گفت: قریب 3 هزار بسیجی سازمان اصناف و بازاریان در سراسر کشور به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و وزارت سمت معرفی شدند تا در تیم های بازرسی حضور پیدا کنند هر چند گرانی ها خیلی در بازار رقم نمی خورد و بسیاری از اجناس ار مبدا تولید گران می شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه