اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

سامانه بازارگاه برای توزیع نهاده‌ها کارا نیست/ تصمیم‌های جدید برای بازار مرغ در زنجان

سامانه بازارگاه برای توزیع نهاده‌ها کارا نیست/ تصمیم‌های جدید برای بازار مرغ در زنجان
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به توزیع نهاده‌ها در استان زنجان گفت: سامانه بازارگاه برای توزیع نهاده‌ها کارا نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برآوردی که جهادکشاورزی استان زنجان انجام داده کاهش میزان جوجه‌ریزی در بازار تا هشتم آذر ماه تاثیر گذار خواهد بود اظهار کرد: براساس این پیش‌بینی‌ها بعد از 5 روز مشکلی نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مرغ در استان زنجان 21 هزار و 500 تومان تعیین شده و توزیع نیز با این قیمت انجام می‌شود تصریح کرد: متاسفانه در استانهای همجوار قیمت مرغ بنا به دلایل غیرمنطقی به 30 هزار تومان و در مواردی بالاتر از این میزان افزایش یافته است.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه روز گذشته نیز 30 تن مرغ با قیمت 21 هزار و 500 تومان در بازار توزیع شد عنوان کرد: منتظر این هستیم که اگر سایر استانها در این شرایط باشند در استان نیز نسبت به وضعیت مرغ تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شود.

,

وی با تاکید براینکه قیمت‌هایی که در حال حاضر در سایر استانها وجود دارد، غیرمنطقی است بیان کرد: قرار است در این استانها قیمت‌ها را کنترل کنند.

,

فغفوری با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشوری تامین مرغ تا سطح عرضه آن برعهده جهادکشاورزی است ابراز کرد: زمانی سازمان صمت وارد کار می‌شود که محموله مرغ وارد بازار شود و بعد از آن کنترل مغازه‌ها بر عهده صنعت معدن است.

,

وی با تاکید براینکه در حال حاضر به نظر بنده مشکل مهم تامین نهاده‌ها است خاطر نشان کرد: بازارگاهی که در حال حاضر در تامین نهاده‌ها تشکیل شده کارا نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه