اخبار داغ

گفتگوی تفصیلی با قهرمان بسیجی؛

روحیه پهلوانی ماندگارتر از قهرمانی است/ افتخار آفرینی بسیجیان برای سربلندی ایران

روحیه پهلوانی ماندگارتر از قهرمانی است/ افتخار آفرینی بسیجیان برای سربلندی ایران
بهراموند، قهرمان ورزشی شهرستان ارنا گفت: روحیه پهلوانی ماندگارتر از قهرمانی است و ورزشکاران همیشه با اخلاق و رفتار پهلوانی در همه زمینه ها سعی کنند الگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، استان لرستان قهرمانان متعددی در رشته‌های ورزشی دارد که هر کدام نه تنها در کشور بلکه در مسابقات جهانی افتخارات بزرگی را برای اعتلای ایران اسلامی به دست آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

ورزشکارانی که با روحیه پهلوانی و بسیجی برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کرده اند.

,

همزمان با هفته بسیج گفتگویی با یکی از ورزشکاران بسیجی شهرستان ازنا که نه تنها در مسابقات کشوری بلکه در مسابقات جهانی موفقیت هایی را کسب کرده صورت گرفته است.

,

, ,

در چه سنی مشغول فعالیت های ورزشی شدید؟

, در چه سنی مشغول فعالیت های ورزشی شدید؟,

فردین بهراموند متولد سال۱۳۸۱، ساکن شهر ازنا هستم که هشت سال است در ورزش کشتی فعالیت دارم و برادرانم نیز در رشته ورزشی فعالیت می کنند.

,

فعالیت خود را در رشته کشتی از ۱۱ سالگی آغاز کرده‌ام که قبل از من برادر بزرگم وارد این عرصه شد و چند سالی در ورزش کشتی فعالیت می‌کرد و من را تشویق به فعالیت در رشته کشتی کرد.

,

زمانی که وارد این ورزش شدم با برخورد خوب و سنجیده مربی کشتی‌ که گویا استعداد کشتی را در من می‌دید مواجه شدم و هرروز علاقه من به این ورزش بیشتر می‌شد.

,

تاکنون در چه مسابقاتی شرکت کرده و چه رتبه‌هایی به دست آورده‌اید؟

, تاکنون در چه مسابقاتی شرکت کرده و چه رتبه‌هایی به دست آورده‌اید؟,

طی این چند سال ورزش، در مسابقاتی شرکت و رتبه هایی کسب کردم که در دو مسابقه خارج از کشور مراکش، سه مسابقه کشوری و مابقی در استان حضور داشتم.

,

, ,

موفقیت‌های خود را مدیون چه کسانی هستید؟

, موفقیت‌های خود را مدیون چه کسانی هستید؟, موفقیت‌های خود را مدیون چه کسانی هستید؟,

‌از خدا شاکرم که توانستم اسم شهر و استانم را در کشور مطرح کنم، از مربی و همچنین پدر و مادرم سپاسگزارم که همیشه همراهی کردند و در کنار تربیت فرزندان، برای شکوفایی استعدادهای ما تلاش کردند که توانستم در این مسیر موفقیت هایی را کسب کنم.

,

چه کمبودهایی در حوزه فعالیت ورزشکاران وجود دارد؟

, چه کمبودهایی در حوزه فعالیت ورزشکاران وجود دارد؟, چه کمبودهایی در حوزه فعالیت ورزشکاران وجود دارد؟,

بسیاری از ورزشکاران که در سطح ابتدایی فعالیت می‌کنند ازنظر مالی مشکلی ندارند، اما وقتی پا به عرصه ورزش حرفه‌ای می‌گذارند و عنوانی کسب می‌کنند، نیاز به کمک و تأمین مالی دارند.

,

زمانی که یک ورزشکار حرفه‌ای به ۲۰ سال می‌رسد، تأمین شغلی برای او وجود ندارد که بتواند در کنار ورزش شغلی داشته باشد و نیازهای مالی خود را تأمین کند و این دغدغه باعث درگیری فکری برای او می‌شود که هزینه‌های ورزشی و زندگی خود را چگونه تأمین کند که در بیشتر مواقع این مشکل باعث دور شدن ورزشکار حرفه‌ای از ورزش می شود.

,

, ,

اکنون وعده های مسئولین برای قهرمانان ورزشی عملی شده است؟

, اکنون وعده های مسئولین برای قهرمانان ورزشی عملی شده است؟,

مسئولین شهر بعد از کسب عنوان قهرمانی با ما ارتباط برقرار کردند اما بعد از مدتی حتی سراغی هم از ما نگرفتند و حمایتی از سوی آن‌ها وجود نداشت.

,

من از مسئولان شهر خواهش می‌کنم قهرمانان ورزشی را شناسایی کرده و حداقل ازنظر شغلی آن‌ها را تأمین کنند تا باانگیزه‌ای بیشتر بتوانند به‌افتخار آفرینی خود ادامه دهند و دغدغه مالی نداشته باشند.

,

قهرمانان ورزشی از مسئولان انتظار دارند تا آنها را همراهی و کمک کنند اما بسیاری از ورزشکاران با تکیه بر توان و پشتکار خود رو به جلو و موفقیت های بیشتر حرکت می کنند.

,

برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟

, برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟, برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟,

تلاش دارم در عرصه ورزش کشتی فعالیت خود را ادامه ‌دهم و پرچم کشورم را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز دربیاورم.

,

, ,

توصیه شما به ورزشکاران چیست؟

, توصیه شما به ورزشکاران چیست؟,

ورزشکاران سعی کنند روحیه و شخصیت بزرگی در خود پرورش دهند و به گونه ای زندگی کنند که قهرمان زندگی خودشان باشند.

,

نقش بسیج در ورزش چگونه است؟

, نقش بسیج در ورزش چگونه است؟, نقش بسیج در ورزش چگونه است؟,

بسیج و تفکر بسیجی ریشه و پایه روحیه پهلوانی است، ورزشکاران علاوه بر قهرمانی در مسابقات سعی می کنند در اخلاق و رفتار هم پهلوان و قهرمان باشند.

,

ورزشکاران بسیجی با روحیه بسیار بالا برای افتخار آفرینی تلاش می کنند و در هر مسابقه کشوری و جهانی که پرچم ایران بالا می رود، افتخاری بسیار بزرگ برای کشور است.

,

, ,

خصوصیات یک ورزشکار خوب چیست؟

, خصوصیات یک ورزشکار خوب چیست؟, خصوصیات یک ورزشکار خوب چیست؟,

محبوبیت یک امری است که در مرور زمان به دست می‌آید و یک ورزشکار زمانی محبوب می‌شود که دارای ثبات شخصیتی و روحیه‌ای بزرگ باشد، هرچند عناوینی هم داشته باشد که سبب مشهور شدنش باشد، اما ممکن است در میان مردم محبوب نباشد.

,

نمونه بارز آن  تختی بود که خودش می‌گوید، وقتی قهرمان جهان شدم متوجه شدم باید بیشتر خم شوم تا مدال قهرمانی را به گردنم بیاویزند.

,

داشتن روحیه بسیجی تا چه میزان در موفقیت‌های شما تأثیرگذار بوده است؟

, داشتن روحیه بسیجی تا چه میزان در موفقیت‌های شما تأثیرگذار بوده است؟, داشتن روحیه بسیجی تا چه میزان در موفقیت‌های شما تأثیرگذار بوده است؟,

افتادگی، اخلاق‌مداری، ازخودگذشتگی، ایمان، ادب و خداپرستی که همه این‌ها ریشه در متن بسیج داشته و هر شخصی موفق باید این ویژگی‌ها را داشته باشد تا بتواند موفقیت های بیشتری کسب کند و بهترین الگو برای همه ما، شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه