اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی:

نیروی بی‌بدیل بسیج، پدیده‌ای تحول‌ساز در روزهای سخت است

نیروی بی‌بدیل بسیج، پدیده‌ای تحول‌ساز در روزهای سخت است
حجت‌الاسلام مبلغی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی بی‌بدیل بسیج، در همه زمینه‌ها کارایی خود را نشان داده و پدیده‌ای تحول ساز در روزهای سخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است که همواره منشأ خیرات و برکات فراوان برای ملت بزرگ ایران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بسیج در سخت‌ترین شرایط جنگ تحمیلی بسیار خوش درخشید و در خط مقدم مبارزه با تجاوز دشمنان ملت قرار گرفت و بالاترین خدمات را به اسلام و انقلاب ارزانی داشت.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در زمینه سازندگی عنوان کرد: این نهاد مقدس به‌عنوان نیرویی عظیم که در قلب این ملت جای دارد همواره به‌مثابه سدی محکم در برابر دشمنان قد علم کرده است، آنچه که بسیج و بسیجیان در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند عاملی بازدارنده برای حمله و تجاوزات دیگر دشمنان است.

,

وی تصریح کرد: رشادت‌ها، فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های بسیجیان در روزگار ما، فرهنگی عظیم را به وجود آورده است که حتی در طول تاریخ نیز، به‌ندرت دیده می‌شود، به‌جز دوران صدر اسلام و در برهه‌هایی بسیار نادر، نمونه‌های دیگری برای آن سراغ نداریم، این رشادت‌ها و تلاش‌های مخلصانه موجب استحکام انقلاب اسلامی ایران شده است.

,

مبلغی گفت: نیروی بی‌بدیل بسیج، در همه زمینه‌ها کارایی خود را نشان داده و پدیده‌ای تحول‌ساز در روزهای سخت است، عرصه‌های علم و فناوری، جهاد سازندگی، نظامی، محرومیت‌زدایی، مبارزه با ویروس کرونا و… از جمله مواردی هستند که در آن بسیار خوش درخشیده‌اند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب که می‌فرمای«پدیده‌ بسیج استثنایی، کم‌نظیر و حقیقتی شبیه افسانه‌ها است» بیان کرد: روحیه بسیجی الآن دیگر تنها به کشور ایران منحصر نمی‌گردد چراکه شاهد رواج و گسترش این فرهنگ به‌عنوان نمادی عظیم در منطقه وجهان هستیم، امروز محور مقاومت با تفکر بسیجی در مقابل توطئه‌های خطرناک صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار بااقتدار ایستاده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه