اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه:

بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه دار کرمانشاه بزودی تشکیل می شود

بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه دار کرمانشاه بزودی تشکیل می شود
شهرام کرمی از راه اندازی بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه دار در استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، شهرام کرمی از انجام برنامه ریزی های نهایی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار در کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: در این راستا کار شناسایی این مجرمین به منظور تشکیل بانک اطلاعاتی برای آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این سامانه آخرین وضعیت حبس، رهایی و آزادی مجرمین حرفه ای و سابقه دار به منظور اشراف اطلاعاتی، رصد اقدامات، سلب هر گونه تحرک و اقدام سوء، پیشگیری از تکرار جرم و افزایش هزینه ارتکاب جرم مجدد انجام می گیرد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: اصلاح رفتارهای مجرمانه مجرمان سابقه دار، حرفه ای و خطرناک و نیز ایجاد امنیت و آسایش برای مردم از اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با برخی مجرمان حرفه ای، اعلام کرد: در برخورد با جرائمی همچون منازعات دسته جمعی در مناطق شهری، قتل، سرقت به ویژه سرقت های مقرون به آزار یا سرقت اتومبیل و منزل، جرح با چاقو و سایر سلاح های سرد، قدرت نمایی با سلاح، قاچاق سلاح، جرائم علیه امنیت و قدرت نمایی در فضای مجازی هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

کرمی اضافه کرد: در این راستا شعب تخصصی برای هرکدام از این جرائم تشکیل و بر روند رسیدگی به پرونده ها نظارت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه