اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان خبرداد؛

تهیه 40 هزار بسته بهداشتی برای توزیع در پایگاه سلامت محله محور سطح استان اصفهان

تهیه 40 هزار بسته بهداشتی برای توزیع در پایگاه سلامت محله محور سطح استان اصفهان
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: 40 هزار بسته بهداشتی تهیه شده و قرار است که در پایگاه سلامت محله محور توزیع شود؛ اقدامات خدماتی و درمانی، برنامه دیگر بسیج دانشجویی است که گروه های جهادی پزشکی در مناطق کم برخوردار حضور پیدا کرده و به افراد نیازمند خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی انوری در گفت و گو خبرنگار صاحب نیوز در خصوص هفته بسیج اظهار کرد: مدل فعالیت های بسیج دانشجویی، نقش آفرینی در عرصه های متخلف جامعه و مسئله محوری برای حل مسائل متخلف جامعه است، اکثر برنامه های بسیج دانشجویی به صورت حل مسئله محور رقم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: این روزها سلامت کشور و دنیا به دلیل کرونا مورد لطمه قرار گرفته و به عنوان یک مسئله جدی در سطح جامعه مطرح است به دنبال آن اتافاقات فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی رقم می خورد.

,

وی افزود: زمانی که چنین بحران هایی ایجاد می شود، یکی از رسالت های اصلی ما کمک به حل این مسئله و کمک به بانیان و افرادی است که برای حل این مسئله تلاش می کنند.

,

انوری با توضیح اینکه راه اندازی کمیته دانشجویی قرارگاه حاج قاسم سلیمانی حافظان سلامت یکی از اقدامات خوب و تأثیرگذار در این زمینه است، بیان کرد: این قرارگاه با تشکیل کمیته های مختلف برای حل مسائل مختلف کمک می کند که اقدامات خوب و ارزنده ای داشته است، برنامه های مانند تهیه و توزیع کمک مومنانه و بسته های بهداشتی برنامه ریزی و در حال انجام است.

,

وی اضافه کرد: 40 هزار بسته بهداشتی تهیه شده و قرار است که در پایگاه سلامت محله محور توزیع شود؛ اقدامات خدماتی و درمانی، برنامه دیگر بسیج دانشجویی است که گروه های جهادی پزشکی در مناطق کم برخوردار حضور پیدا کرده و به افراد نیازمند خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه می دهند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه بسیجیان دانشجو سطح استان در حوزه مطالبه گری هم فعالیت انجام می دهند، خاطر نشان کرد: در این ایامی که شرایط به دلیل وضعیت حاد کرونا حساس تر شده است، مراکز پرخطر و فروشگاه ها را رصد و جمع بندی ها را به مراجع مربوطه ارسال می کنیم تا تصمیم گیری های لازم اخذ شود.

,

وی گفت: کمیته های مختلف، کمک به عدالت آموزشی و کمک به دانش آموزان و دانشجویانی که مناطقی محروم از تحصیل باز ماندند را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت های آموزشی در این عرصه استفاده می کنند.

,

انوری با توضیح اینکه اقدامات علمی خوبی در این زمینه توسط پژوهشکده های بسیج دانشجویی برای مقابله با این ویروس انجام می شود، تأکید کرد: پژوهشکده های مختلف در دانشگاه ها در حال انجام آزمایش هستند و موفق شدند در حوزه ساخت محلول های ضدعفونی با هزینه پایین و ترکیبات غیر الکلی نقش مؤثری داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی با اقدامات علمی و ابتکاری مختلفی به ریشه کن کردن کرونا کمک می کنند، گفت: استان اصفهان در حوزه علمی و پژوهشکده های علمی هم فعال است و هم حرف برای گفتن دارد؛ در حوزه تولید محتوای رسانه ای برای مقابله با کرونا ایفای نقش خوبی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه