اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان مطرح کرد؛

استان کرمان گرفتار در مرداب کسری بودجه/ تامین هزینه های دستگاه های اجرایی به دنبال کسری ۱۲۵ میلیارد تومانی

استان کرمان گرفتار در مرداب کسری بودجه/ تامین هزینه های دستگاه های اجرایی به دنبال کسری ۱۲۵ میلیارد تومانی
جعفر رودری گفت: در سال جاری حدود ۱۲۵ میلیارد تومان کسری بودجه در استان وجود دارد و در حال حاضر کسری بودجه هزینه‌ای یکی از دغدغه‌ها دستگاه‌های اجرای استان است در حالیکه برخی دستگاه‌ها در تامین بخشی از هزینه‌های خود به شدت مشکل دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان صبح امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای ۳۳ دستگاه اجرایی استان کرمان در سال‌جاری حدود ۶۶۲ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۴۶۲.۸ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: براساس اسناد توافقی حدود ۱۲۵ میلیارد تومان کسری بودجه وجود دارد که از این مبلغ حدود ۳۵ میلیارد تومان حق پاداش بازنشستگان و حدود ۱۰ میلیارد تومان مانده مرخصی به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان تاکید کرد: کسری بودجه هزینه‌ای یکی از دغدغه‌ها دستگاه‌های اجرای استان است در حالیکه برخی دستگاه‌ها در تامین بخشی از هزینه‌های خود به شدت مشکل دارند.

,

رودری مطرح کرد: در استان کرمان ۹۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد وجود داردکه بر اساس قانون فروش اموال مازاد دستگاه‌ها، برای تامین کسری بودجه هزینه‌ای استان مقرر شد که برای تامین هزینه‌های دستگاه‌ها ۱۶۷.۷ میلیارد تومان ملک بفروشیم که تاکنون حدود ۱۱ میلیارد تومان از آن فروخته شده است.

,

وی یادآور شد: در سال‌جاری هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان ابلاغیه بودجه تملک دارایی استان بوده است.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در پایان با اشاره به جمعیت استان کرمان خاطرنشان کرد: استان کرمان در میزان جمعیت روستایی رتبه چهارم کشور را دارد، از این رو اقداماتی برای رونق اقتصاد و اشتغال روستایی صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه