اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز خبر داد؛

اجرای بیش از 150 برنامه با محوریت امید آفرینی از ابتدای هفته بسیج تاکنون

اجرای بیش از 150 برنامه با محوریت امید آفرینی از ابتدای هفته بسیج تاکنون
زیدانلو گفت: از ابتدای هفته ای که به نام بسیج مستضعفین مزین شده، بیش از 150 عنوان برنامه با محوریت خدمت رسانی و امید آفرینی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اجرا شده و همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول زیدانلو در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج را مظهر وحدت میان افراد یک ملت دانست و گفت: امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است که هدف دارد میان آحاد مردم ایجاد تردید، اختلاف و بدبینی کند؛ مهمترین راه مقابله با این تهاجم، حفظ و تقویت بصیرت، روحیه بسیجی، امید کامل به آینده و مراقبت جدی در تشخیص‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بسیج بزرگترین سازمان مردم نهاد جهان است که از انسانهای پاک و با اخلاص دارای روحیه ایثار، شهادت و آماده خدمت به نظام و انقلاب و مردم تشکیل شده است.

,

 

,

, ,

فرمانده سپاه درگز تبیین کرد: عرصه حضور بسیج عرصه خدمت و جهاد است، حضور بسیج از همان ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های خدمت رسانی، اقتصادی و فرهنگی نشان از همت بالای این نهاد در پیش برد اهداف جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

,

زیدانلو با اشاره به اجرای برنامه های مختلف هفته بسیج عنوان کرد: از ابتدای هفته بسیج مستضعفین بیش از 150 عنوان برنامه به همت بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت سطح شهرستان  با رعایت کامل و دقیق شیوه نامه های بهداشتی در حال اجراست.

,

, ,

وی تشریح کرد: رزمایش گشتهای امر به معروف و تذکر لسانی با موضوع رعایت مسائل بهداشتی به صورت روزانه، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی بین نیازمندان، تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار کارکنان سپاه با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اردوهای جهادی محله محور و تهیه و توزیع ماسک بین همشهریان بخشی از اقدامات جاری در هفته بسیج است.

,

فرمانده سپاه درگز تصریح کرد: در این میان با توجه به شیوع کرونا در شهرستان و الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع، برخی برنامه ها همچون معرفی روزانه یک کتاب از زندگینامه شهدا، کتب برگزیده از نگاه رهبری، فعالیت های بصیرتی گردان های سایبری، حلقات صالحین، یادواره شهدا و ... به صورت مجازی اجرا می شوند.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در اردو های جهادی تکمیل, مرمت و تحویل منزل معسرین، برپایی ایستگاه خدمت رسانی با هدف جمع آوری کمکهای مومنانه در مساجد، اردوهای جهادی رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس از دیگر برنامه هایی است که با هدف خدمت رسانی و امیدآفرینی در مردم، در طول این هفته اجرا شده و ادامه دار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه