اخبار داغ

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

اجرای طرح واکسیناسیون رایگان 50 هزار راس دام و طیور در کُردستان + عکس

اجرای طرح واکسیناسیون رایگان 50 هزار راس دام و طیور در کُردستان + عکس
مدیر بسیج جامعه کشاورزی کُردستان گفت: در طول هفته بسیج پیش بینی شده است که 50 هزار راس دام سبک و سنگین در 50 روستای استان کردستان مورد معاینه و درمان قرار خواهند گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مالکی مدیر بسیج جامعه کشاورزی کُردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: به مناسبت هفته ی بسیج سازمان بسیج کشاورزی استان کردستان تصمیم به اعزام اکیپ های جهادی دامپزشکی به روستاهای استان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی گفت: اکیپ های جهادی در این طرح که در طول هفته ی بسیج در حال انجام است به 50 روستا مراجعه می کنند و پیش بینی شده است که پنجاه هزار راس طیور و دام سبک و سنگین را مورد معاینه و درمان قرار خواهند داد.

,

 مالکی با بیان اینکه تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در انجام این طرح مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: ضدعفونی قبل از ورود به محل نگهداری دام، عوض کردن سرسوزن به صورت دام به دام و ...از اقدامات قابل توجه در اجرای این طرح است.

,

وی افزود: همچنین در سطح 700 روستای استان کردستان مربیان طرح بسیج همگام با 220 مربی بسیجی مهندسی کشاورزی اقدام به آموزش روستاییان در زمینه ی محصولات استراتژیک گندم، جو، ذرت و کلزا برای دستیابی به امنیت غذایی و افزایش تولید خواهند کرد.

,

مدیر بسیج جامعه کشاورزی کُردستان ادامه داد: این اقدام به آموزش روستاییان در خصوص محصولات استراتژیک به مدت 3 سال جزء برنامه های جهش تولید خواهد بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه