اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند؛

بسیج همواره در خط مقدم حوادث است/ رفع محرومیت و همراهی با اقشار ضعیف از مصادیق بارز مکتب بسیج است

بسیج همواره در خط مقدم حوادث است/ رفع محرومیت و همراهی با اقشار ضعیف از مصادیق بارز مکتب بسیج است
ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: بسیج به یکی از بی بدیل ترین و بی نظیرترین نهادهای مردمی از بطن جامعه است که هیچ جای دنیا همچین نیرویی با این وسعت و خصوصیات شاخص و بارز انسانی یافت نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ دو تن از ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان با تأکید بر اینکه بسیج به یکی از بی بدیل ترین و بی نظیرترین نهادهای مردمی از بطن جامعه است که هیچ جای دنیا همچین نیرویی با این وسعت و خصوصیات شاخص و بارز انسانی یافت نمی شود، عنوان کردند: از بارزترین مصادیق فعالیت بسیج رفع محرومیت و همراهی با اقشار ضعیف و مستمند جامعه می توان اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

بسیج همواره در خط مقدم حوادث است

, بسیج همواره در خط مقدم حوادث است, بسیج همواره در خط مقدم حوادث است,

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج را موجب امنیت و آرامش کشور می دانیم، گفت: بسیج یک حرکت بسیار مبارک همگانی است و جنبشی است برآمده از دل مردم و جامعه، بسیج بدون توقف و با کوچکترین مزایا و با کمترین امکانات در خدمت مردم، جامعه و کشور است.

,

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج ادامه داد: جا دارد در این هفته از خدمات بسیجیان عزیز که با جان و دل برای حفظ امنیت و رفاه کشور شبانه روز تلاش می کنند، تشکر کرده و این هفته را به آنان تبریک می گوییم و ان شاالله خدمات و جانفشانی های آنها در راستای دفاع از کیان ملت و کشور به ثمر بنشیند.

,

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون بسیجیان در جنگ تحمیلی، حوادث طبیعی با وجود آنکه بودجه آنچنانی در اختیار ندارند، همواره در خط مقدم بودند و با مال و جان خود به یاری هموطنان شتافتند.

,

مولوی چاهانی با بیان اینکه به نمایندگی از جامعه اهل سنت برای بسیجیان آرزوی توفیق و سربلندی دارم، عنوان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا بسیجیان به منظور حفاظت مردم از بیماری و مقابله با آن در خط مقدم بودند و به تمام ملت ایران توصیه می کنیم به منظور حفاظت از کشور در هر زمینه با بسیجیان همکاری داشته باشند.

,

بسیج یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی از بطن جامعه است

, بسیج یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی از بطن جامعه است, بسیج یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی از بطن جامعه است,

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: شکل گیری، ایجاد و تشکیل شجره طیبه بسیج یکی از بی شمار اقدام های اساسی، الهی، عالمانه و  معجزه‌آسای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به منظور پاسداشت، حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: امام با نگاه عالمانه و الهی خود می‌دانست، همان طور که انقلاب اسلامی به عنوان پدیده‌ای منحصر به فرد، انقلابی عظیم در همه ابعاد وجودی ظاهری و باطنی جامعه ایرانی ایجاد کرده است؛ برای صیانت و نگهداری از آن از حربه ها و هجمه های گوناگون پیرامون آن از داخل و خارج نظام اسلامی، نیاز به نیرویی‌ با شاخصه های انقلابی، سرشار از معنویت و بصیرت با معیارهای الهی نیاز دارد و این نگرش زیر بنای شکل‌گیری بسیج به عنوان همراه و همیار انقلاب اسلامی شد.

,

وی با بیان اینکه بسیج به یکی از بی بدیل ترین و بی نظیرترین نهادهای مردمی از بطن جامعه است که هیچ جای دنیا همچین نیرویی با این وسعت و خصوصیات شاخص و بارز انسانی یافت نمی شود، ابراز کرد: حضرت امام خمینی (ره) بسیج را به عنوان ذخیره استراتژیک کشور نامید و این ویژگی با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در این چهل ساله حفظ شد و به یک الگویی برای داخل و خارج مرزهایمان تبدل شده است.

,

مولوی شیهکی اظهار کرد: درحال حاضر بسیج بزرگترین امید و تکیه گاه برای دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر عالم شده است و به همین دلیل است که امام فرمودند وقتی فرهنگ بسیج در یک کشور طنین انداز شود از طمع دشمنان دور می ماند.

,

بسیج کار آمدی خود را با صلابت نشان داده است

, بسیج کار آمدی خود را با صلابت نشان داده است, بسیج کار آمدی خود را با صلابت نشان داده است,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج تأکید کرد: تلاش بسیج در رفع چهره محرومیت از کشور، در سطح خرد و کلان، محرومیت زدایی و سازندگی و حضور در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی بر کسی پوشیده و قابل کتمان نیست و جای تشکر و قدردانی دارد.

,

وی اظهار کرد:  بسیج را به معنای واقعی می توان نهادی خدمت رسان و همراه مردم در جامعه دانست که در زمینه های مختلف هر جا مردم و جامعه نیاز به کمک و همراهی داشته اند حضوری مستمر و فعال داشته است و درحوزه محرومیت زدایی، بهداشتی و امدادی خدمات ارزنده ای انجام داده است.

,

مولوی شیهکی با بیان اینکه با توجه به گستره عظیم نیروی انسانی، پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان بسیج؛ درعرصه های مختلف همواره در چهار دهه گذشته منشأ خیر، فعالیت ها و خدمات گوناگونی بوده است، عنوان کرد: بسیج در عرصه های امنیتی و دفاعی، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی و سازندگی، فرهنگی، امدادی و بهداشتی و... با توجه به حجم و گستره سازمانی در سراسر کشور نفوذ داشته و نقش آفرینی کرده است.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه بسیج کارآمدی خود را با صلابت و شایستگی نشان داده است، تصریح کرد: از بارزترین مصادیق فعالیت بسیج رفع محرومیت و همراهی با اقشار ضعیف و مستمند جامعه و در عین حال همراهی جامعه نخبگان و نسل جوان کشور بوده است که به خوبی و عینه می توانیم در جای جای جامعه اثرات و برکات آن را ببینیم.

,

بسیج سرزمین های اسلامی و غیر اسلامی را در نوردیده است

, بسیج سرزمین های اسلامی و غیر اسلامی را در نوردیده است, بسیج سرزمین های اسلامی و غیر اسلامی را در نوردیده است,

وی با اشاره به گستره نفوذ تفکر و روحیه انقلابی گری بسیج گفت: بسیج امروز سراسر سرزمین های اسلامی و غیر اسلامی را در نوردیده است که این از برکت وجود بسیجیان مخلص و انقلابی است.

,

مولوی شهیکی تأکید کرد: در ایام ابتدایی شیوع ویروس منحوس کرونا که جامعه، مردم و جامعه پزشکی در سردرگمی و به نوعی با تهاجمی عجیب توسط این ویروس ناشناخته و پنهان مواجه شدند، باز هم جامعه بسیج کشور بود که با بذل جان و مال خود و  با گسیل همه امکانات به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند، که در آن زمان حتی کادر پزشکی به سختی با این ویروس مواجه میشدند.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج افزود: اما بسیجیان جان برکف از خیابان و سطح شهر گرفته تا مسجد، منزل، مدارس و بیمارستان ها را در تاریکی شبف برای مقابله با این ویروس ایمن و پاک ساختند و بر بالین بیماران کرونایی رفته و به تیمارآنا می پرداختند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان تمام توان علمی و لجستیکی خود را برای مهار ویروس منحوس کرونا به کار بستند تا بار دیگر آرامش به کانون گرم خانواده ها برگردد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه