اخبار داغ

مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازیچه کاندیداهای بدون شانس

سوءاستفاده از تاخیر در برگزاری انتخابات؛ شلوغ کن تا شاید رای بگیری!

سوءاستفاده از تاخیر در برگزاری انتخابات؛ شلوغ کن تا شاید رای بگیری!
برخی از کاندیدای انتخابات فدراسیون بدنسازی از تاخیر به وجود آمده در برگزاری مجمع برای تخریب رقبا استفاده می کنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون بدنسازی با توجه به پروسه طولانی که تاکنون طی کرده، هر روز حاشیه جدیدی را به خود می بیند. این فدراسیون که از خردادماه سال جاری با بازنشستگی ناصر پورعلی فرد با سرپرستی محمدتقی امیری خراسانی ادامه کار می دهد، هنوز بعد از گذشت 6 ماه در بلاتکلیفی به سر می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با اینکه روسای هیات های استانی و دیگر اهالی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بارها از وزارت ورزش خواهان برگزاری هر چه سریعتر انتخابات بودند، اما فعلا کرونا روند برگزاری مجمع را متوقف کرده است.

,

اما برخی از کاندیدا که هنوز تکلیف تایید صلاحیتشان هم مشخص نشده، این روزها به هر نحوی قصد تخریب رقبا و شلوغ کاری در فضای انتخاباتی را دارند. از لایو گذاشتن در اینستاگرام و خط دادن به افراد خارج از ایران برای مصاحبه رسانه های بیگانه تا نامه نگاری های بی دلیل با دبیر و رییس مجمع؛ این ها اقداماتی است که جامعه پرورش اندام را هم از ادامه فضای ملتهب موجود مایوس کرده است.

,

جالب اینکه این کاندیدا هنوز تایید صلاحیت خود را از نهادهای ذیربط دریافت نکرده و گویا قصد دارد حتی در صورت تایید صلاحیت هم به سود یکی دیگر از کاندیدا کنار برود. در واقع او وظیفه ملهتب کردن فضای انتخابات و تخریب رقبا را برعهده دارد تا بلکه چند رای بیشتر به کاندیدای مدنظرش در صندوق ریخته شود.

,

در این میان به نظر می رسد مسئولان وزارت ورزش و نهادهای نظارتی دیگر باید به ماجرا ورود کرده و جلوی خرابکاری در انتخابات بدنسازی را بگیرند. البته بدون شک فراهم کردن فضای برگزاری انتخابات بیش از هر چیز می تواند باعث پایان این حاشیه ها شود.

,

انتهای پیام/

,

خبرنگار: سعید آقایی

, خبرنگار: سعید آقایی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه