اخبار داغ

پرداخت 75 درصد بودجه هیات‌های استانی توسط فدراسیون وزنه‌برداری

پرداخت 75 درصد بودجه هیات‌های استانی توسط فدراسیون وزنه‌برداری
رئیس کمیته استانهای فدراسیون وزنه برداری از پرداخت 75 درصد بودجه هیات‌های استانی توسط فدراسیون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، مهران رییسی در خصوص شرایط هیئت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باتوجه به وضعیت کنونی کرونا و محدودیت هایی که ایجاد شده، سعی داریم تجهیزات و شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا بتوانند تمریناتشان پیگیری کنند. به هر حال، این بیماری و شیوع آن باعث شده تا بسیاری از فعالیت ها معطل و تعطیل شود که چاره ای دیگر وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: هم اکنون، برای بعضی از ورزشکاران شاخص و در رده قهرمانی استان، تجهیزات را به خانه شان ارسال می کنیم تا راحت تمرین کنند تا از کورس قهرمان عقب نمانند. با چنین برنامه هایی، در تلاشیم تا ورزشکاران را در سطح آمادگی نگه داریم.
,
 
,
رئیس کمیته استانهای فدراسیون وزنه برداری در رابطه با پرداختی صورت گرفته به هیات های استانی، گفت: ضمن تشکر از دکتر مرادی که در مقایسه با بسیاری دیگر از فدراسیون‌ها، تخصیص اعتبار بهتری به استانها داشتند. با توجه به واریزی که هفته اخیر انجام شده، هم اکنون 75 درصد از بودجه مصوب وزارت ورزش برای هیات ها پرداخت شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تخصیص بودجه ای صورت گرفته به فدراسیون در سال جاری که رقم قابل توجهی نبوده، فدراسیون در تلاش بوده تا در حد امکان و با توجه به منابع موجود، هیات ها را  به صورت حداکثری همراهی کند. البته، این موضوع با توجه به فعالیت گسترده ای که هیات ها با وجود شیوع بیماری کرونا دارند، می تواند همکاری منتهی به نتیجه مطلوب شود تا این روزها سپری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه