اخبار داغ

معین اقتصاد مقاومتی کاشمر خبر داد؛

ایجاد 500 پروژه کسب و کار در کاشمر و خلیل آباد

ایجاد 500 پروژه کسب و کار در کاشمر و خلیل آباد
فروزان گفت: تاکنون 402 پروژه کسب و کار در کاشمر با حدود 400 فرصت شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده‌ایم همچنین در شهرستان خلیل آباد 99 پروژه کسب و کار به همراه 239 فرصت شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فروزان، معین اقتصاد مقاومتی در کاشمر، در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: معین‌های اقتصادی هیچ‌گاه به دنبال منافع شخصی خود در فعالیت‌های اقتصادی نبوده‌اند بلکه به دنبال این هستند که سفره‌ای که به این واسطه پهن شده است را پررنگ‌تر کنند و اشتغال آفرینی الگوی اصلی و سرلوحه کار آن‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه معین‌های اقتصاد مقاومتی بدون هیچ چشمداشتی به دنبال پیشرفت اقتصاد استان هستند، گفت: ما به عنوان معین‌های اقتصاد مقاومتی اشتغال ایجاد می‌کنیم، آن‌ها را تثبیت می‌کنیم و در صورت نیاز مشاغل نیمه تعطیل را دوباره راه اندازی می‌کنیم اما در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی کشور این اقدامات گاهی با مشکلاتی مواجه می‌شود که نیاز به کمک ارگان‌های مربوطه و حمایتی داریم.

,

فروزان با اشاره به اینکه بیشترین مشکل ما در بحث بازاریابی و فروش محصولات است، تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که در جلوی راه ما قرار داشت، تا کنون 402 پروژه کسب و کار در کاشمر با حدود 400 شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده ایم همچنین در شهرستان خلیل آباد 99 پروژه کسب و کار به همراه 239 شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

,

معین اقتصاد مقاومتی در کاشمر تصریح کرد: در بحث ایجاد اشتغال ما پا را فراتر از حوزه کاشمر و خلیل آباد گذاشتیم و در بحث اشتغال بجستان، خواف و تربت جام نیز ورود پیدا کرده ایم و در این شهرها چندید مرغداری که به صورت کامل در حال ورشکستگی بودند را احیا کردیم.

,

وی افزود: در ایام مهر ماه که استان با کمبود جوجه ریزی مواجه بوده ما به جهت ایجاد اشتغال و تأمین مرغ مورد نیاز استان چیزی حدود 530 هزار جوجه ریزی داشتیم اما متأسفانه در بحث تأمین نهاده‌های دامی واقعاً ما با مشکل مواجه هستیم از این رو از مسئولان استانی در خواست دارم تا در کنار معین‌های اقتصادی قرار بگیرند و مشکلات از این چنین آن‌ها را حل کنند تا این معین‌ها بتوانند به وظایف اصلی خود که بحث حل مشکلات اشتغال است بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه