اخبار داغ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صحنه:

ضرورت ثبت انبارها در سامانه جامع/ عدم انجام این کار به منزله احتکار است

ضرورت ثبت انبارها در سامانه جامع/ عدم انجام این کار به منزله احتکار است
یاسر فرامرزی گفت: ثبت انبارها و سردخانه‌ها در سامانه جامع انبارها الزامی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر فرامرزی در گفتگو با امروله، اظهار داشت: طرح سامانه جامع انبارها از ابتدای آبان ماه سال 1395 به صورت سراسری ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: براساس تعریف قانونگذار هر مکانی که در آن کالا نگهداری می‌شود، انبار محسوب می شود، بنابراین انبار کارخانه‌ها، انبار دامداری‌ها و مرغداری‌ها و انبارهای مختلف دیگر از جمله انبار مواد معدنی همه مشمول ثبت نام در سامانه جامع انبارها هستند.

فرامرزی خاطر نشان کرد: در سامانه جامع انبارها برای هر انبارداری حساب کاربری ایجاد شده است و انبار‌دار با استفاده از رمز ورود به کاربری به حساب خود وارد می‌شود و در آنجا موجودی انبار خود را براساس خوداظهاری ثبت می‌کند.

وی بیان داشت: پس از ثبت موجودی انبار توسط انباردار در سامانه انبارها، پیغامی برای انباردار ارسال می‌شود، با محتوای موجودی انبار و در صورت تایید انباردار، موجودی انبار در سامانه ثبت نهایی می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صحنه گفت: بعد از ثبت موجودی اولیه، انبار‌دار موظف است، در هر بار  ورودی و خروجی را در سامانه جامع انبارها اعلام کند.

فرامزی بیان کرد: عدم انجام این مهم به منزله احتکار بوده و با برخورد قانونی توسط دستگاه های نظارتی مواجه خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت صحنه در پایان بیان کرد: مردم انبارهای غیرقانونی را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش آن‌ها رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه