اخبار داغ

در چند پست به دنبال آزمایش نفرات دیگری هستیم

درخشان: همدلی و انگیزه کادر فنی و بازیکنان به موفقیت جوانان کمک می کند/ کار سختی داریم

درخشان: همدلی و انگیزه کادر فنی و بازیکنان به موفقیت جوانان کمک می کند/ کار سختی داریم
مدیر فنی تیم جوانان گفت: تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دنبال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید درخشان مدیر فنی تیم جوانان در خصوص ادامه تمرینات این تیم در مرکز ملی فوتبال گفت: خوشبختانه برنامه های آماده سازی تیم با جدیت و انگیزه کادر فنی و بازیکنان دنبال می شود. امکانات خوبی در اختیار تیم قرار دارد همچنین با توجه به فشار تمرینات برنامه تغذیه مناسبی هم در نظر گرفته ایم تا بازیکنان با حداکثر توان در تمرین صبح و عصر حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص میزان شناخت اعضای کادر فنی از تیم جوانان گفت: فیلم بازی های تدارکاتی همچنین مسابقات مرحله مقدماتی را تماشا کرده ایم و در تمرینات این چند روز هم آشنایی بیشتری با توانمندی بازیکنان پیدا شد. اعضای کادر با همدلی و انگیزه بالایی کار می کنند و این شناخت روز به روز بیشتر می شود. شاید در چند پست به دنبال آزمایش نفرات دیگری باشیم اما نفرات فعلی حاضر در اردو توانایی بالایی دارند و مدت زیادی است در کنار هم بازی می کنند که این مسئله اتفاق خوبی است. در نهایت همدلی و انگیزه خیلی خوبی دیده می شود و هماهنگی مناسبی ایجاد شده که می تواند به موفقیت تیم کمک کند.

,

مدیر فنی تیم ملی جوانان همچنین اظهار داشت: زمان بسیار کوتاهی تا مسابقات نهایی باقی مانده و کار سختی داریم. داوود مهابادی و همکارانش می توانند به خوبی از این مرحله هم عبور کنند اما لازم است از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم تا به هدفمان برسیم. مسئله کرونا شرایط سختی برای انجام بازی های تدارکاتی بین المللی ایجاد کرده اما فدراسیون در تلاش است از این مشکل هم عبور کنیم و بتوانیم با هماهنگی کافی وارد مسابقات شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه