اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

طرح شهید قاسم سلیمانی یک طرح مشارکتی با محوریت خانواده است

طرح شهید قاسم سلیمانی یک طرح مشارکتی با محوریت خانواده است
محبت جمالی نیا گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی یک طرح کامل و جامع مشارکتی با محوریت خانواده برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز محبت جمالی نیا در جلسه  طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: بسیج یک ظرفیت عظیم برای اجرای کارهای مهم هم در کشور است که در راستای مبارزه با شیوع ویروس کووید ۱۹ و حفظ سلامت مردم نیز ورود کرده و اقدامات ارزشمندی را در شهرستان انجام داده است.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: بسیج امروز با گسترش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور با طرح شهید سلیمانی کادر درمان کشور آمده و با مشارکت خانواده ها و شبکه بهداشت و درمان از امروز کار خود را در شهرستان آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با محوریت خانواده و با همکاری بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا می شود در هر خانه یک پایگاه سلامت تشکیل شده و برنامه های شناسایی ،حمایتی، مراقبتی و نظارتی سلامت انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم و بازاریان در اجرای برنامه های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان افزود: مردم، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی شهرستان با وجود تمام سختی های معیشتی حاصل از این تعطیلی ها مشارکت بسیار بالایی داشته و در اجرای طرح شهید سلیمانی نیز همکاری و مشارکت لازم را خواهند داشت تا هر چه سریع‌تر وضعیت شهرستان به حالت عادی بازگشته و ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹، سلامت مردم تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه