اخبار داغ

معرفی ۴۳۰ واحد تولیدی استان سمنان به بانکها برای دریافت تسهیلات رونق تولید

معرفی ۴۳۰ واحد تولیدی استان سمنان به بانکها برای دریافت تسهیلات رونق تولید
علی تشنه دل از معرفی ۴۳۰ واحد تولیدی سمنان به بانکها جهت دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی تشنه دل در دویست و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹  به ۲۴۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است و ۴۳۰ واحد نیز به بانکهای عامل معرفی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۳۹ واحد به ارزش حدود ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۲۰۲ واحد به ارزش ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

,

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ که از شهریور سال جاری آغاز شده است ، ۴۳۰ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ده هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۱۸۹ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

,

  وی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه ۱۱۵۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، در حدود ۲۴۹۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

,

 علی تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۳۰۰ میلیارد ریال به ۵۹ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی سه واحد تولیدی استان بررسی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه