اخبار داغ

بخش خیابانی «مقاومت» تعطیل نمی‌شود/ جایگزینی تهران به جای شیراز

بخش خیابانی «مقاومت» تعطیل نمی‌شود/ جایگزینی تهران به جای شیراز
مدیر اجرایی جشنواره تئاتر «مقاومت» با اشاره به برگزاری بخش خیابانی این دوره از جشنواره در تهران از برنامه ریزی مناسب برای رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نحوه استقرار گروه‌ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توحید معصومی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر «مقاومت» درباره برگزاری بخش خیابانی این دوره از جشنواره گفت: طبق صحبت‌ها و هماهنگی‌های انجام شده مقرر بود بخش خیابانی جشنواره تئاتر «مقاومت» از ۱۶ تا ۲۱ آذرماه در شیراز برگزار شود اما با توجه به شیوع موج سوم کرونا و مسافت طولانی برخی از شهرها تا شیراز، به درخواست گروه‌های نمایشی تصمیم گرفته شد که این بخش همزمان با برگزاری آنلاین اواخر آذر ماه به صورت زنده در تهران برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: البته برنامه‌ریزی مناسبی برای رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و نحوه استقرار گروه‌ها در هتل محل اقامتشان صورت گرفته است و طی صحبت‌هایی که انجام شده محل اقامت گروه‌ها را به بیش از یک هتل افزایش داده‌ایم و حتی زمان صرف ناهار و شام گروه‌ها هم بدون تداخل با یکدیگر و به‌صورت جداگانه صورت می‌گیرد. همچنین اجراهای سطح شهر را محدود کردیم و قرار است هر روز یک اجرای خیابانی داشته باشیم و فقط گروه‌های نمایشی و هیات داوران تماشاگر آثار باشند.

,

دبیر اجرایی جشنواره متذکر شد: البته برگزاری زنده این بخش منوط به بهتر شدن شرایط بعد از دو هفته تعطیلی است. اگر مجدداً وضعیت قرنطینه تمدید یا تشدید شود طبیعی است که باید از شیوه دیگری برای برگزاری این بخش بهره برد. امکان تعویق طولانی و تعطیلی این بخش در دستور کار ما نیست و در نهایت اگر برگزاری زنده میسر نشود باید از طرح‌های جایگزین صرفاً برای داوری آثار استفاده کنیم که زحمات چند ماهه هنرمندان به ثمر برسد.

,

معصومی در پایان درباره تعداد گروه‌های شرکت کننده در این بخش توضیح داد: در بخش خیابانی این دوره از جشنواره ۲۰ گروه نمایشی حضور دارند که ۶ گروه از اصفهان، ۵ گروه از تهران و بقیه از شهرهای دیگری چون تبریز، لاهیجان، زاهدان، دهلران و … هستند.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه