اخبار داغ

سوژه‌های مردمی؛

اعتراض کشاورزان باشت به ناعادلانه بودن توزیع بذر گندم +فیلم

اعتراض کشاورزان باشت به ناعادلانه بودن توزیع بذر گندم +فیلم
بعد از دست‌درازی دلالان بر بازار کود شیمایی، در باشت اینبار کشاورزان باشتی از نحوه توزیع نا عادلانه گندم در این شهرستان گلایه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهرستان باشت یکی از قطب های کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با توجه به مطبوع بودن  خاک و آب و هوای مناسب از صنعت کشاورزی خوبی برخوردار است، صنعتی که اگر به آن توجه شود زمینه اشتغال بسیاری از جوانان و مردم این شهرستان فراهم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اما یکی از  مشکلات عدیده ای که این روزها در بخش کشاورزی  در باشت دیده می شود عدم توجه و نظارتها بر بازار کشاورزی  است، که نفع آن به جیب سود جویان و دلالان در عرصه کشاورزی است.

,

, ,

در شهرستان باشت بعد از گلایه کشاورزان به نحوه چگونگی مدیریت در توزیع نا عادلانه کود شیمایی این بار  از نحوه چگونگی توزیع بذر گندم برای کشت پاییزه  در این شهرستان گلایه داشتند، این کشاورزان معتقند  که در توزیع بذر گندم  در بین کشاورزان و تقسیم نا عادلانه باعث شده است  تا گندمی که به صورت حواله ای باید آن را به زحمت تهیه کرد به راحتی و با قیمت بالاتری آن را در بازار تهیه کنند.

,

همانطور که در کلیپ مشاهده می کنیدجمعی از کشاورزان باشتی  با حضور در قسمتی از جهاد کشاورزی باشت که در مر کز این شهر قرار دارد ،از نحوه توزیع  بذر گندم  در  این شهرستان  به شدن ناراحتی  هستند و می گویند ، کشاورزی که زمین دارد وقتی برای تهیه کود یا بذر گندم به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه می کنند، با سخت ترین و سنگ اندازیها  روبرو می شوند، در صورتی  که چندین تن در مغازه ها به صورت آزاد می توان بذر و کود شیمایی تهیه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه