اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با دانا؛

"ایمنی‌گله‌ای"با یک‌میلیون کشته با شکست مواجه خواهد شد/ بررسی اتهامات ملک‌زاده در کمیسیون اصل‌90

"ایمنی‌گله‌ای"با یک‌میلیون کشته با شکست مواجه خواهد شد/ بررسی اتهامات ملک‌زاده در کمیسیون اصل‌90
نماینده کلیمیان در مجلس یازدهم گفت: اجرای طرح ایمنی جمعی یا گله ای در نهایت با شکست مواجه می شود و احتمال درگیری دوباره بیماران با کرونا را دارد که در نهایت منجر به مرگ بیش از یک میلیون نفر در کشور خواهد شد.
[

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی، نماینده کلیمیان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به استعفای دکتر رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات وزیر بهداشت اظهار کرد: در هر سازمانی احتمال اختلاف‌نظر معاونین با وزیر وجود دارد و به تبع اگر معاونی تمایل داشته باشد می تواند استعفای خود را تقدیم وزیر کند.

, همایون سامه‌یح نجف‌آبادی، نماینده کلیمیان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی, همایون سامه‌یح نجف‌آبادی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی استعفای ملک‌زاده از سمت خود را در شرایط کنونی اشتباه خواند و افزود: از آنجایی که تا انتخابات ریاست جمهوری و پایان یافتن مأموریت دولت فعلی زمانی باقی نمانده است، استعفای معاونین در حال حاضر کار درستی نیست و بهتر است تعامل بیشتری با وزیر داشته باشد.

,

وی اضافه کرد: دکتر نمکی تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم کرده است؛ ایشان سعی می‌کند در کنترل بیماری کرونا و خدمت به نظام درمان کشور کوشا باشد.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به انتقاداتی از جمله اجرای طرح ایمنی گله‌ای که به معاون مستعفی وزیر بهداشت وارد است گفت: مساله ایمنی گله ای که برخی‌ها مطرح می کنند و نسبت به آن موافق هستند ایرادات عمده ای دارد، از جمله اینکه تحقیقات انجام شده بر روی مبتلایان به کرونا نشان داده که از 3 تا 8 ماه مقاومت در بدن مبتلایان به این بیماری ایجاد می شود و آنتی بادی های بدن در آن زمان بالا می رود. در این روش سیاستی مطرح شده که تمام مردم به کرونا مبتلا شوند  و در نتیجه مقاومت جامعه در برابر کرونا بیشتر شود که این سیاسات غلط است و اقدام صحیح و درستی نیست.

,

سامه‌یح نجف‌آبادی ادامه داد: اجرای طرح ایمنی جمعی یا گله ای در نهایت با شکست مواجه می شود و احتمال درگیری دوباره بیماران با کرونا وجوددارد که در نهایت منجر به مرگ بیش از یک میلیون نفر در کشور خواهد شد.

, سامه‌یح نجف‌آبادی ادامه داد,

سامه‌یح در رابطه با رویکرد مجلس در رابطه با اتهامات وارده از جمله اجرای طرح ایمنی گله ای و وارد کردن داروهای تایید نشده به سیکل دارویی کشور گفت: از زمان استعفای دکتر ملک زاده تا به امروز در صحن علنی و کمیسیون بهداشت مجلس موضوعی جدی دررابطه با این اتهامات هنوز مطرح نشده است.

,

وی در خاتمه اضافه کرد: کمیسیون اصل 90 اتهامات مطرح شده دکتر ملک زاده را بررسی می کند؛ اما هنوز این شکایات به دست کمیسیون بهداشت نرسیده و دوستان ما پیگیراین موضوع هستند. 

,

انتهای پیام/ا
 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه