اخبار داغ

مدیرکل آبفای کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد؛

حقوق و قرارداد آبداران کهگیلویه و بویراحمدی حل می‌شود

حقوق و قرارداد آبداران کهگیلویه و بویراحمدی حل می‌شود
مدیر کل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکلات آبداران و قرار داد آنها حل خواهد شد، گفت: با تخصیص اعتباری که به مجموعه آبفا از طریق استانداری صورت گرفته است، مشکلات آبداران حل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در هفته های گذشته جمعی از آبداران شرکت آب  فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به علت نگرفتن حقوق با حضور در جلوی استانداری به منظور تعیین و تکلیف آخرین وضعیت خود مطالبه گری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین رابطه یکی از این آبداران گفت: ۲۰۰ نفر آبدار در استان هستیم که هر ۶ ماه یک‌بار پس از اینکه مطالبه گری انجام می‌دهیم حقوق مان پرداخت می‌شود.

,

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات ما قرارداد منعقدشده با ما است، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهر با هم ادغام شدند، در حالی که دو نوع قرارداد با آبداران منعقد شده. چرا باید نیروهای یک سازمان دو قرارداد متفاوت داشته باشند؟ این مسئله از نظر قانونی تخلف است و انتظار داریم متولیان امر نظارت و ورود کنند.

,

فیضل الله پاسره در خصوص آخرین و ضعیت و مشکلات آبداران در گفتگو با صبح زاگرس گفت: قراردادآّبداران با پیمانکار در حال انعقاد است و مشکلات اعتباری آنها حل خواهد شد.

,

مدیر کل آب و فاضلاب استان بیان کرد: مشکل قرار داد آبداران با پیمانکار در حال حل شدن است و هر چند ارتباط مستیقم کاری با ما ندارند اما همه تلاش ما از مجموعه آب و فاضلاب و استانداری این است با تخصیص اعتبار مشکلات آنها به زودی حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه