اخبار داغ

امام جمعه سبزوار:

تفکر بسیجی سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی است

تفکر بسیجی سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی است
حجت‌الاسلام مقیسه گفت: تفکر بسیج سد محکمی در برابر تهاجم‌های عقیدتی و باورهای غلط در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه امام‌جمعه سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که به دست معمار انقلاب در این کشور غرس شد اظهار داشت: امروزه تفکر بسیجی در تمام جغرافیای اسلامی شاخ و برگ داشته و سدی در برابر استکبار جهانی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج ایجاد سپر دفاعی در برابر باورهای غلط تهاجمات فرهنگی است ادامه داد: بسیجیان هرگاه کشور دچار خطر شده جان‌برکف در میدان حاضر بوده و در برابر مشکلات کشور را حفظ کرده‌اند.

,

مقیسه در ادامه بابیان اینکه امروز کشور ما دچار شیوع بیماری و ویروس منحوس کرونا شده است و بازهم مانند همیشه این بسیجیان هستند که در خط مقدم امدادرسانی به مردم ایستادگی می‌کنند تأکید کرد: بسیجیان با اطاعت‌پذیری از ولی فیقه رزمایش ایران همدل را در قالب‌های مختلف نظیر رزمایش کمک مؤمنانه اجرا کردند.

,

امام‌جمعه سبزوار همچنین با اشاره به اینکه یکی از دیگر ثمرات بسیج صدور این روحیه در بین کشورهای اسلامی منطقه بوده است ابراز داشت: به برکت بسیج سیاست تجزیه کشورهای اسلامی نقش بر آب شد تا بازهم بسیج بتواند پوزه دشمنان اسلام را به خاک بکشاند.

,

وی بابیان اینکه مهم‌ترین عامل برای حل مشکلات همدلی و انسجام در انجام عملیات است تصریح کرد: در حال حاضر نیز تمام دستگاه‌های  باید پابه‌پای بسیج در این امر مشارکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه