اخبار داغ

فدراسیون کشتی پیگیر بهبود شرایط فرنگی کار اندیمشکی

نامه نگاری با کمیته ملی المپیک برای مدهنی/ پیشنهاد اشتغال به کار در یک شرکت خصوصی

نامه نگاری با کمیته ملی المپیک برای مدهنی/ پیشنهاد اشتغال به کار در یک شرکت خصوصی
فدراسیون کشتی پیگیر بهبود شرایط کاری محسن مدهنی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال 2017 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در چند روز گذشته کلیپی از محسن مدهنی فرنگی کار اندیمشکی در فضای مجازی پخش شد که این کشتی گیر گلایه هایی در مورد شرایط کاری خود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر این اساس فدراسیون کشتی به محض اطلاع از این موضوع ضمن تماس با این کشتی گیر و پیگیری مشکلات وی، نامه نگاری با کمیته ملی المپیک در جهت کمک به این قهرمان کشتی داشت.

,

در ادامه اقدمات فدراسیون کشتی برای بهبود شرایط این کشتی گیر مقرر شد تا این کشتی گیر در دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم سیرجان قرارداد منعقد نماید تا از منفعت مالی این مسابقات نیز بهره مند گردد.

,

همچنین یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ نیز پیشنهاد اشتغال به کار در یک شرکت خصوصی در اهواز را به این کشتی گیر داده تا این کشتی گیر ضمن انجام تمرینات کشتی خود، مشغول به کار نیز باشد که این مورد در صورت موافقت مدهنی سریعا انجام خواهد شد.

,

با توجه به تماس تلفنی امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با این کشتی گیر مقرر شد اگر این کشتی گیر درخواست استخدام در سازمان و یا نهادی داشته باشد فدراسیون کشتی مکاتبات و پیگیری های لازم را انجام دهد که به درخواست این کشتی گیر این موضوع به بعد از برگزاری رقابت های لیگ برتر موکول شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه