اخبار داغ

شفاف‌سازی فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی نسبت به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی

شفاف‌سازی فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمدی نسبت به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی
نادر منتظریان به کلیپ منتشرشده در فضای مجازی که به فرزند وی انتساب داده شده بود واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس به تازگی کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن طلا و جوهرات قیمتی پخش می شد و بیان می کرد خرید و تهیه این مقدار از طلا  در شرایط نامساعد اقتصادی اشتباه است، این کلیپ مورد انتقاد مردم استان به ویژه مردم شهرستان های بویراحمد و دنا قرار گرفت و واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از طرفی این کلیپ را به نامزدی دختر  نادرمنتظریان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت می دادند، این پایگاه خبری گفتگویی کوتاه با این فعال سیاسی به منظور شفاف سازی در این خصوص انجام داد که در زیر آمده است:

,

نادر منتظر یان در گفتگو با صبح زاگرس گفت: کلیپ نامزدی که پخش شد مربوط به دختر بنده نیست بلکه مراسم نامزدی پسرم است.

,

وی با یاد کردن قسم جلاله گفت:  والله قسم، تالله قسم، باالله قسم یک ریال از این طلا که مبلغ آن زیاد نیست و خیلی متعارف نیست نه متعلق به عروس و نه متعلق به داماد است.

,

منتظریان گفت: این زوج فقط هرکدام حلقه ای خریدند و رد و بدل کردند، از طرفی به دلیل شرایط این بیماری که امکان برگزاری تجمع نبود تعدادی کمی شامل 12 نفر از خانواده دو طرف مراسم برگزار کردند،

,

وی افزود:  پدر عروس تاکید داشتند تحت هیچ شرایطی طلا خریداری نکنند حتی در حد مبلغ جزئی با داماد جهت خرید طلا به دلیل شرایط نامناسب اقتاصدی موافقت نکردند.

,

منتظریان گفت: این زوج برای اینکه  لحظه شروع زندگی  خودشان به یادگار برای آنها بماند، کلیپی تهیه کرده که در آن جواهراتی  نشان داده شد این جواهرات مالکیت آن مربوط به آنها نیست بلکه از طریق اجاره این طلاها این کلیپ را ساختند و تنها طلای آنها حلقه ازدواج آنها بود.

,

این فعال سیاسی افزود: هرچند فرزند بنده کارمند، مستقل بوده و حتی می توانست طلا خریداری کند اما مبنا را بر این موضوع قرار ندادند، بلکه به حلقه ای طلا در بین عموم عرف است بسنده کردند.

,

این فعال سیاسی بیان کرد: این مراسم یک مسئله خصوصی بود و اینکه در جامعه به آن دامن زده شود، نه از لحاظ اخلاقی و نه از جنبه شرعی جایگاهی ندارد.

,

وی در پایان گفت: به غیر از اینکه حلقه طلا بین آنها رد و بدل شد، یک گرم طلا به عنوان مالکیت بین آنها رد و بدل نشد.

,

منتظریان گفت:  جای تاسف است که در جامعه بی اخلاقی در آن وجود دارد که چنین رفتارهای اشتباهی رخ می دهد و اینکه به مسائل شخصی افراد ورود می کنند و به هر قیمتی آخرت خود را خراب می کنند تا آبروی دیگران را خدشه دار کنند، هر چند مهم این است در پیشگاه خداوند رو سفید باشیم و خداوند متعال چنین موضوعاتی را قضاوت می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه