اخبار داغ

همیشه و هم جا در کنار مردم/ کارنامه ای درخشان که نشان از مردمی بسیج است

همیشه و هم جا در کنار مردم/ کارنامه ای درخشان که نشان از مردمی بسیج است
بسیج سازمانی مردمی است که در هر شرایط و مکانی با تمام قوا برای کاستن از مشکلات حضور دارد و این باعث خوش درخشیدن و پر ستاره بودن کارنامه این شجره طیبه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما، در هر عرصه و دغدغه‌ای که به وجود می‌آید حضور دارند لباس فرم خاصی ندارند که بتوان از مردم عادی تشخیص شان داد، از همان خاکی بودن و حضورشان در هر بحرانی که پیش می‌آید، می‌توان حدس زد که بسیجی هستند؛ برای آنها فرقی نمی‌کند حضور داوطلبانه‌شان در هشت سال دفاع مقدس باشد یا کمک به زلزله و سیل‌زدگان غرب و شمال و جنوب کشور، می‌خواهد تا زانو در گل رفتن سیل آق‌قلا باشد یا کمک‌های مومنانه و تهیه بسته ارزاق برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و یا حضور در بیمارستان‌ها برای دادن حس همدلی و روحیه به کادر درمان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

بسیجیان شهرستان اصلاندوز نیز از اوایل تشکیل بسیج به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، در همه ی عرصه ها فعال بوده و نقش ایفا کردند که اخیرا از اوایل شیوع کرونا درهر لباسی و قشری به پای کار آمدند و شبانه روز برای ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا با در دست گرفتن جان خود مثل هشت سال دفاع مقدس که جاودانه جانفشانی کردند اکنون نیز برای دفاع از سلامت مردم، در هر سنی و توان خود پای کار آمدند.

,

1939218

,

1939218

, 1939218,

بسیج تاکنون دارای کارنامه درخشانی است

, بسیج تاکنون دارای کارنامه درخشانی است, بسیج تاکنون دارای کارنامه درخشانی است,

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت: بسیج از زمان تاسیس تاکنون در عرصه های مختلف نظام از جمله مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا دارای برکات و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است‌.

,

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیج در عالم فراگیر شده است افزود: امروز اگر در مقابل استکبار ایستاده ایم در سایه تفکر بسیجی است.

,

امام جمعه اصلاندوز گفت: بسیج و نیروهای مردمی ۸ سال در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و محکم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند تا وجبی از خاک کشور در اختیار دشمن قرار داده نشود.

,

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از مسئولان و مردم خواست با همکاری و اتحاد در مقابله با این ویروس منحوس جدی باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

,

حجت الاسلام اسد زاده همچنین با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ویروس کرونا این روزها نگران کننده است، در این راستا بسیج با همکاری بهداشت و درمان زیر نظر ستاد کرونا اقدام به غربالگری خانه به خانه کرده است، بطوریکه تمام پایگاه‌های بسیج تبدیل به پایگاه حافظان سلامت شده که این طرح عالی برای از بین بردن ویروس کرونا است.

,

 

,

1938245

,

1938245

, 1938245,

وی تصریح کرد: از مردم فهیم شهرستان اصلاندوز خواستاریم در راستای ریشه کنی ویروس کرونا به سوالات گروههای جهادی و بهداشت و درمان که پیش قدم‌ در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند، پاسخ دقیق و صحیح داده و همکاری لازم را داشته باشند.

,

اطلاع‌رسانی دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و قلم است

, اطلاع‌رسانی دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و قلم است, اطلاع‌رسانی دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و قلم است,

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری شهرستان اصلاندوز در گفتگو با سبلان ما اظهار گفت: اطلاع‌رسانی گسترده از خدمات و دستاوردهای بسیج بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران است که امید است این دست آورد ها به بهترین شکل ممکن منعکس کنند.

,

وی افزود: هفته بسیج یادآور رشادت ها و ایثار و فداکاری های بسیجیان در عرصه های مختلف بوده و همچنین هفته بسیح نماد خدمت رسانی بسیجیان به مردم است.

,

فرمانده سپاه ناحیه عشایری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سرافراز سردار سلیمانی و شهدای مدافعان حرم و مدافعان سلامت، افزود: به مناسبت هفته بسیج ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و.. در شهرستان اصلاندوز با شعار بسیج پیشرو خدمت، امیدآفرین برگزار می‌شود که بیشتر آن‌ها در فضای مجازی بوده و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد افراد محدود برگزار می شود.

,

حسین زاده بسیج را افتخاری برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: بصیرت و اخلاص در عمل و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان و راهپیمایی های مختلف به نشانه خشم و انزجار از دشمنان ایران اسلامی از نمونه های بارز بسیجیان است.

,

وی عنوان کرد: در سال جاری در راستای شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه بسیجیان شهرستان اصلاندوز از اویل شروع کرونا سطح شهرستان توسط گروههای جهادی و با مشارکت مردم در سطح شهرستان اصلاندوز ضد عفونی و گند ضدایی انجام گردید.

,

1939220

,

1939220

, 1939220,

حسین زاده گفت: از اوایل شیوع کرونا سه هزار بسته معیشتی در سه مرحله با همکاری مردم خیر شهرستان بسته معیشتی به همراه پک های بهداشتی و توصیه های بهداشتی برای خانواده های نیازمند در شهرستان اصلاندوز تامین شده است.

,

وی تصریح کرد: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان کشور است و در این راستا بسیج با تشکیل گردان های سایبری توانسته نقشه های شوم دشمنان را در فضای مجازی خنثی سازند.

,

بسیجی‌هایی که به فرمان حضرت امام (ع) در سال‌های اول انقلاب و دفاع مقدس برای دفاع از تهاجم نظامی صدامیان با شور و حرارت در کنار نیروهای مسلح پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتند و الحق خوش درخشیدند و طنین دل انگیز شاگردان مکتب خمینی (ره) که در مدرسه عشق، جهانیان را متوجه خود کرد باید سرلوحه همه دستگاه‌های دولتی و مردمی قرار بگیرند تا از مشکلات مردم کاسته شود.

,

 

,

گزارش:حسین ذالی

,

 

,

انتهای پیام/آ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه