اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

طرح شهید سلیمانی در خرم آباد آغاز شد

طرح شهید سلیمانی در خرم آباد آغاز شد
ملک آراء، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: طرح شهید سلیمانی در خرم آباد با هدف پایش و غربالگری آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالوحید ملک آراء در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی یک طرح ملی است که طراحی و به استانها ابلاغ شده است که با همکاری بسیج جامعه پزشکی، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به آغاز اجرای این طرح در مرکز استان افزود: از امروز این طرح در خرم آباد آغاز شده و در مابقی شهرستان ها نیز انجام می شود که هدف از این طرح غربالگری، پایش، مراقبت از افراد مبتلا و افرادی که در معرض قرار دارند، است.

,

وی افزود: طی چند روز گذشته این قرارگاه در استان تشکیل شده و اقدامات لازم برای استقرار نیروها در همه پایگاه ها صورت گرفته و دستورالعمل ها برای اجرای طرح مشخص شده که از امروز اجرای این طرح آغاز به کار کرد.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: برای اجرای این طرح در استان حدود سه هزار نفر مشارکت دارند که تعدادی از این نیروها تخصصی هستند و مابقی نیروهای بسیجی برای غربالگری و پایش مشارکت می کنند.

,

ملک آراء خاطر نشان کرد: در استان چند نقاهتگاه برای قرنطینه بیماران کرونایی که تمایل دارند در نظر گرفته شده است که این طرح امروز آغاز شده و هدف کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کروناست.

,

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از ۵۳ هزار نفر در استان به کرونا مبتلا شده و هزار و ۷۰ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه