اخبار داغ

فرمانده سپاه استان لرستان:

بسیج عیار معنویت و اخلاق را به فضای جامعه تعمیم داده است/بسیجیان پیشران بصیرت افزایی

بسیج عیار معنویت و اخلاق را به فضای جامعه تعمیم داده است/بسیجیان پیشران بصیرت افزایی
سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه بسیج یک الگوی موفق در جهان است گفت: بسیج عیار معنویت و اخلاق را به فضای جامعه تعمیم داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آئین «تجلیل از مدافعان سلامت کوهدشت» که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کامل در حسینیه ثارالله(ع) سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سپاه و بسیج جوشش انقلابی را تا به امروز ادامه داده و ۴۱ سال منادی و مدافع واقعی نظریه نظام انقلابی هستند و درحالی‌که با پدیده‌ها نو به نو مواجه بوده، از اصول خود دور نشده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ولایتمداری، مردم‌داری، دشمن‌ستیزی، بصیرت سیاسی و دینی، اعتقاد راسخ به «ما می‌توانیم»، مدیریت جهادی و… ازجمله ویژگی شاخص و بارز بسیج به شمار می‌رود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: بسیج با شناخت گذشته و استفاده از تجربیات، علی‌رغم شبهه افکنی‌های دشمنان، کماکان بدنه میلیونی مردمی را به‌عنوان مدافع انقلاب تثبیت کرده است، در همین طرح شهید سلیمانی بدنه میلیونی ملت و فدایی انقلابی وارد میدان شد و نمونه‌اش شهدای مدافع سلامت است که مخلصانه در این راه نورانی به شهادت رسیدند.

,

وی تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، سایبری، سلامت و… موجب پیشرفت و سربلندی انقلاب اسلامی‌شده است، این تفکر و روحیه، انقلاب اسلامی را در برابر بحران‌ها رویین‌تن کرده است.

,

سردار کشکولی گفت: مشارکت مردمی را بسیج در همه عرصه‌ها به اوج رسانده است، در استانی که به لحاظ محرومیت در کشور شناخته می‌شود بااین‌حال ۵۰۰ میلیارد ریال کمک مومنانه به همت خیرین جمع‌آوری و توسط سپاه توزیع‌شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: سپاه با تشکیل گروه‌های جهادی سهم بسزایی در محرومیت‌زدایی ایفا می‌کند، امروز کم‌کم، خانه‌های محروم و کوخ مستضعفین به کاخ تبدیل می‌شود، چراکه الآن منازلی که سپاه با همکاری دولت در مناطق محروم برای مردم احداث می‌کند، بسیار زیبا و مستحکم است.

,

وی با اشاره به هدایت های مقام معظم رهبری در راستای تداوم انقلاب اسلامی، گفت: هیچ کشوری در دنیا، زیرساخت‌هایش به‌اندازه جمهوری اسلامی تکمیل نیست این را با تحقیق می‌گویم، افتخارمان این است  در مناطق محرومی همچون دهستان کوهدشت شمالی در حال جاده‌سازی، آسفالت، ساخت منازل محرومین و… هستیم.

,

سردار کشکولی اظهار داشت: بسیج یک الگوی موفق در جهان است و عیار معنویت و اخلاق را به فضای جامعه تعمیم داده است، وقتی یک پرستار می‌گوید که در این ۱۰ ماه حضور در خط مقدم کرونا، هیچ‌گونه اجباری بر وی نبوده و کاملاً اختیاری خدمت کرده، این برگرفته از معنویت و اخلاقی است که باروحیه بسیجی می‌توان به آن رسید.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: ایجاد حلقات صالحین، برپایی اردوهای جهادی، یادواره‌های شهدا، اردوهای راهیان نور، طرح بهنام محمدی و … موجب نهادینه شدن معنویت و اخلاق در جامعه شده است و در مشارکت‌های مردمی تأثیر بسزایی داشته است.

,

وی گفت: بسیج را با تحلیل و تحقیق بشناسیم، امروز زمینه تمدن سازی و صدور انقلاب اسلامی شکل‌گرفته است، مردم منطقه از مسیر مقاومت، انقلاب ما را ناجی می‌دانند و این مقاومت برگرفته از روحیه بسیجی است.

,

سردار کشکولی با اشاره به اینکه با مطالبه گری و آتش به اختیار عمل کردن، بسیج پیشران بصیرت افزایی است، بیان کرد: در اجرای طرح سلامت در لرستان تعداد ۴۹۱ پرستار و پزشک‌یار به کادر درمان استان برای رسیدگی به بیماران کرونایی کمک می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه