اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان خبرداد؛

اجرای 150 پروژه محرومیت زدایی در 16 شهرستان استان با هزینه بالغ بر 26 میلیارد تومان

اجرای 150 پروژه محرومیت زدایی در 16 شهرستان استان با هزینه بالغ بر 26 میلیارد تومان
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: با این اقدامات 150 پروژه در 16 شهرستان استان در حال عملیات عمرانی و فاز اجرایی هستند که امروز 53 پروژه آن به صورت همزمان در استان با رمز امام حسن(ع) افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح 53 پروژه محرومیت زدایی در استان اصفهان اظهار کرد: اقدامات خیلی خوب و بسیار زیاد در محرومیت زدایی انجام شده و گروه های جهادی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج سازندگی اقدامات خوبی را در این زمینه در سطح استان انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: با این اقدامات  150 پروژه در 16 شهرستان استان در حال عملیات عمرانی و فاز اجرایی  هستند  که امروز 53 پروژه آن به صورت همزمان در استان با رمز امام حسن(ع) افتتاح خواهد شد.

,

وی افزود: هزینه ای که برای این طرح ها انجام شده نزدیک به 26 میلیارد تومان است که عمده این طرح در قالب طرح های عمرانی، درمانی، عام المنفعه، اقتصادی مقاومتی، ساخت مسکن برای محرومین، آبرسانی، ساخت مدارس و ... است و بخشی از آن نیز در خدمات اجتماعی و کمک های مومنانه و معیشتی انجام شده است.

,

فدا عنوان کرد: همه این اقدامات با مشارکت دولت و ادارات دولتی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی و مشارکت خیران و مردم ساخته شده است که از همه آن ها تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه