اخبار داغ

سردار سپهر:

نیروهای بسیج اصناف برای تنظیم بازار آمادگی دارند/ ظرفیت بسیج برای صادرات ماسک

نیروهای بسیج اصناف برای تنظیم بازار آمادگی دارند/ ظرفیت بسیج برای صادرات ماسک
جانشین سازمان بسیج مستضعفین به تشریح نقش بسیج در موضوع مهار گرانی ها پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد حسین سپهر جانشین در گفتگو با شبکه خبر در خصوص نحوه ایفای نقش بسیج در مهار گرانی ها عنوان کرد: در این قضیه مسئولیت اصلی بر عهده اصناف، تعزایرات حکومتی، تنظیم بازار توسط وزارت صمت است که باید کنترل و نظارت داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اظهارداشت: بسیج اعلام کرد هرکجا نیاز به نیروهای بسیجی، کمک فکری، ایجاد سامانه ها یا اقدامات راهبردی و عملیاتی است،  نیروهای بسیج اصناف نسبت به تنظیم بازار آمادگی حضور دارند و به کمک وزارت صمت خواهند آمد.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مورد توزیع کالاهای اساسی نیز گفت: تامین کالاهای اساسی بر عهده وزارت صنعت معدن و تجارت است و بسیج تنها در توزیع با ظرفیت موجود در بسیج اصناف به این امر کمک می کند.
,
 
,
سردار سپهر تصریح کرد: در تامین کالاهای اساسی خیرین و متدینین در بازار و اصناف همیشه پای کار بودند و با کمک خیرین کالا ها با قیمت مناسب به دست مردم می رسد.
,
 
,
آمادگی بسیج برای صادرات ماسک
, آمادگی بسیج برای صادرات ماسک,
 
,
سردار سپهر در ادامه این گفت و گو به اقدامات بسیج در خصوص تامین و توزیع ماسک اشاره کرد و گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تنها توان تولید 200 هزار ماسک وجود داشت.
,
 
,
وی اظهارداشت: خوشبختانه با ورود بسیج به این حوزه در حال حاضر روزانه 17 میلیون ماسک توسط کارگاه های تحت پوشش بسیج اصناف تولید و به بازار عرضه می شود.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده  آمادگی لازم برای صادرات ماسک به سایر کشورها نیز وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه