اخبار داغ

با افت 18 هزار واحدی شاخص؛

بورس دوباره عقب‌نشینی کرد/ ارزش معاملات خرد از ۲۳ هزار میلیارد تومان گذشت

بورس دوباره عقب‌نشینی کرد/ ارزش معاملات خرد از ۲۳ هزار میلیارد تومان گذشت
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات خرد سهام از ۲۳ هزار میلیارد تومان گذشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز سه‌شنبه متعادل و مثبت با برتری تقاضا بر عرضه آغاز بکار کرد اما با گذشت یک ساعت از شروع معاملات عرضه بخصوص در نمادهای شاخص ساز افزایش یافت و این نمادها به تعادل رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شاخص کل بورس که در ساعت نخست حتی تا محدود ۸ هزار واحد مثبت پیش رفته بود، با افزایش عرضه و فشار فروش تغییر مسیر داد و قرمز پوش شد. منطقه یک میلیون و ۳۸۰ هزار واحد نقطه مقاومت شاخص است که امروز برای دومین در هفته جاری به محدود آن رسید اما نتوانست از آن عبور کند.
,
 
,
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۳۵۶ هزار و ۹۴۴ واحد رسید اما شاخص هم‌وزن با رشد ۲۹۶۳ واحدی عدد ۳۹۰ هزار و ۵۷۰ واحد را ثبت کرد.
,
 
,
مثبت بودن شاخص هم‌وزن برای دومین روز متوالی نشان می‌دهد که سهم‌های کوچک و متوسط بازار روند متعادل و مثبتی را دنبال می‌کنند.
,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۸۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۹۷۸ هزار معامله و به ارزش ۱۹ هزار و ۸۳۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
ارزش بازار بورس تهران به بیش از ۵ میلیون و ۳۱۳ هزار میلیارد تومان رسید.
,
 
,
ارزش مجموع معاملات بازار سهام (بورس و فرابورس) به بیش از  ۲۸ هزار و ۱۲۱ میلیارد تومان رسید و مالکیت ۲۶ میلیارد و ۴۷۷ میلیون سهم و اوراق مالی جابه‌جا شد.
,
 
,
معاملات خرد سهام هم به حدود ۲۳ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها بیش از ۳۹۶ میلیارد تومان از بازار خارج کردند.
,
 
,
ارزش و حجم معاملات تالار شیشه‌ای نسبت به‌روز قبل به ترتیب ۷۹ و ۸۵ درصد افزایش داشت. تعداد کل معاملات امروز نسبت به روز گذشته ۳۲ درصد افزایش یافت و به ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار معامله رسید.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
نمادهای بانک تجارت با ۴.۰۱ میلیارد سهم، ایران‌خودرو با ۳.۵۰ میلیارد سهم، سایپا با  ۲.۷۰ میلیارد سهم، بانک صادرات با ۱.۰۳ میلیارد سهم و پالایشگاه اصفهان با ۱.۰۱ میلیارد سهم بیشترین حجم معاملات را داشتند.
,
 
,

, ,
شاخص کل فرابورس ایران اما صعودی بود و با افزایش ۲۸ واحد به ۱۶ هزار و ۶۹۸ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران اما صعودی بود و با افزایش ۲۸ واحد به ۱۶ هزار و ۶۹۸ واحد رسید.,
 
,
ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان رسید.
,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۳ میلیارد و ۵۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۸۱۷ هزار نوبت و به ارزش ۸۲۸۵ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه پاسارگاد و صنعتی مینو بیشترین اثر مثبت را در رشد شاخص داشتند و در نمادهای پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و ذوب‌آهن اصفهان با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص فرابورس شدند.
,
 
,

, ,

 انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه