اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

سکه نیم‌میلیون تومان ارزان‌تر شد؛ دلار در آستانه نزول به کانال ۲۴ هزارتومانی+ قیمت‌ها

سکه نیم‌میلیون تومان ارزان‌تر شد؛ دلار در آستانه نزول به کانال ۲۴ هزارتومانی+ قیمت‌ها
نرخ دلار در بازار امروز با افت ۵۰۰ تومانی در آستانه نزول به کانال ۲۴ هزار تومانی ایستاد و قیمت سکه هم نیم میلیون تومان افت کرد؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار هم نسبت به روز گذشته ۴۷ هزار تومان ارزان‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت سکه، طلا و ارز در بازار امروز سه‌شنبه نسبت به روز گذشته با افت مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۴۹۷ هزارتومانی کاهش به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۴۰۲  هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۵۰۰ هزار تومان کاهش ۱۱ میلیون تومان فروش رفت.
,
 
,
نیم‌سکه در بازار امروز نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شد و به قیمت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. ربع‌سکه هم ۳۵  هزار تومان کاهش داشت و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی شد.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی با افت ۲۶ دلاری به نرخ ۱۸۱۱ دلار و ۵۱ سنت معامله شد.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخل در روز جاری نسبت به روز قبل ۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان افت داشت به نرخ یک میلیون و ۶۶ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار هم با ۶۲ هزار تومان کاهش قیمت را برای امروز ثبت کرد.
,
 
,
نرخ‌ها در بازار ارز هم امروز نسبت به روز گذشته نزولی بود. نرخ هر دلار آمریکا به‌عنوان شاخص این بازار با افت ۴۹۰ تومانی به قیمت ۲۵ هزار و ۵۵ تومان فروش رفت و در آستانه نزول به کانال ۲۴ هزارتومانی قرار گرفت.
,
 
,
قیمت هر یورو هم با ۶۴۹ تومان افت به ۲۹ هزار و ۶۹۹ تومان رسید.
,
 
,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه