اخبار داغ

داورزنی: فدراسیون والیبال مصمم به برگزاری لیگ‌هاست

داورزنی: فدراسیون والیبال مصمم به برگزاری لیگ‌هاست
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که مصمم به برگزاری لیگ‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستیم، گفت: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، این مسابقات را ادامه خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست آنلاین سرپرستان لیگ برتری که امروز (سه‌شنبه) با موضوع رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، افزود: وضعیت شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان، نگران‌کننده است اما با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی می‌توان شرایط بهتری برای زندگی و ورزش مهیا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان این که مصمم به برگزاری لیگ‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستیم، گفت: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد، این مسابقات را ادامه خواهیم داد. خوشبختانه تاکنون لیگ‌های والیبال مردان و بانوان کشور در شرایط مناسبی برگزار شده است، اما باید برای تداوم این مسابقات دقت بیش‌تری نسبت به رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم و این موضوع نیازمند همکاری بیش‌تر باشگاه‌ها و تیم‌ها است.
,
 
,
رئیس فدراسیون والیبال به نظارت افسران سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر برگزاری مسابقات و تمرینات باشگاه‌های والیبال اشاره کرد و گفت: اگر عوامل اجرایی مسابقات، تیم‌ها و باشگاه‌ها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی غفلت کنند، امکان لغو لیگ‌ها وجود دارد و باید همگی دست در دست هم تلاش کنیم که لیگ‌های سال ۹۹ را با اولویت سلامتی به پایان برسانیم و از شیوع این بیماری در خانواده بزرگ والیبال جلوگیری کنیم.
,
 
,
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون والیبال نیز در ادامه این جلسه توضیحات دقیق‌تری درباره چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه کرد.
,
 
,
مهدی ابارشی در ابتدا توضیحاتی درباره ویروس کرونا، اطلاعات و علامت‌های بیماری کرونا و عوارض آن برای ورزشکاران ارائه کرد و در ادامه، نحوه رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مسابقات و تمرینات والیبال را تشریح کرد.
,
 
,
وی تهویه مطبوع سالن‌های والیبال برای تمرینات و مسابقات را بسیار حیاتی دانست و بر استاندارد بودن این سیستم‌ها تاکید کرد.
,
 
,
در ادامه این نشست که شهرام عظیمی سرپرست و نادر انصاری دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در آن شرکت داشتند، سرپرستان باشگاه‌های شرکت کننده نظرات و دیدگاه‌های خود را برای بهتر برگزار شدن مسابقات مطرح کردند.
,
 
,
هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان از فردا (چهارشنبه) پنجم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز می‌شود و با ۱۸ دیدار در روزهای پنجم، هفتم و نهم آذر ماه پیگیری خواهد شد.
,
 
,
هفته نخست لیگ برتر متمرکز مردان، در تاریخ های ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان ماه با ۱۸ دیدار پیگیری شد و خوشبختانه پس از بازگشت تیم‌ها به شهرهای خود، هیچ موردی از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به کرونا به فدراسیون گزارش نشده است که این موضوع، نشان‌دهنده رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری مسابقات و اسکان تیم‌ها است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه