اخبار داغ

دستگیری‌ها در پرونده شهرداری ساری وارد دور تازه‌ای شد؛

برادر شهردار ساری دستگیر شد

برادر شهردار ساری دستگیر شد
در ادامه برنامه مبارزه با فساد توسط پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات سپاه کربلا، این بار (ح .ر) برادر عباس رجبی شهردار ساری دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در ادامه برنامه مبارزه با فساد توسط پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات سپاه  کربلا، این بار (ح .ر) برادر عباس رجبی شهردار ساری امروز دستگیر شد.

براساس آنچه اعلام شده، برادر عباس رجبی شهردار ساری یکی از جعبه سیاه های مهم تخلفات مالی صورت گرفته بوده و  بسیاری از تراکنش‌های مالی از کانال وی انجام شده است.

17 آبان ماه امسال عباس رجبی شهردار ساری و معاون اداری مالی شهرداری در ادامه مبارزه جدی و قاطع با فساد و در پی مشاهده تخلفات متعدد در شهرداری ساری دستگیر و همچنین جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری ساری مربوط به دوره مدیریت رجبی توسط پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده بودند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در نشست اخیر با اصحاب رسانه اعلام کرد که به موارد قابل توجهی در پرونده اختلاس شهرداری ساری دست یافتیم و تحقیقات همچنان ادامه دارد و در برخورد با مخلان اقتصادی با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه